ik was standaard 6e uur uit, omdat er oudergesprekken waren
En na school moest ik halsoverkop naar de ortho want ik kreeg me plaatje. En gelukkig hoef ik m alleen 's nachts omdat ik ook spalkjes heb
O, en Nina, misschien is de Sims 3 idd te simpel, maar wat dacht je van iets in de trant van visuele effecten met de computer? Dat heeft er wel een beetje mee te maken
Ik ga waarschijnlijk mijn spreekbeurt doen over sims. Alleen had het perongelijk in de klas gegilt, dus kan de (..) van de klas wel eens mijn onderwerp stelen.
Laatst gewijzigd door Liza op di 28 sep 2010, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Maritttt schreef:Haha, vandaag kregen we een foto gemaild van familie.
Ze hadden een luchtballonvaart gemaakt.
Dan zie je dus onze straat met al die grote tuinen en ons zwembad valt op
Ik zal ff kijken of ik de foto kan uploaden.
EDIT: Ik heb de foto. Rode omlijning is mijn huis (duah)
oe zwembad
ban saggie vandaag moets de prullebakken doen met 2 andere irritante kinderen ze deden alleenmaar vervelend dus en zelf hielpen ze nie mee dus ik heg gezeged : doe het maar lekker alleen , en toen ben ik naar huis gegaan
Ik wou zo graag de Chaos mod, ik heb de monkeyding geinstalleerd, alleen hij download nogsteeds met winrar, en het bestandje dat ik zoek kan ik niet vinden.
in documenten doet hij het niet, maar het dll bestandje staat in bin. Maarja,
Ik geef het op, ;p enja, sims is net uitgevallen dus moet ik de avril lavigne 3 keer opnieuw maken.
Australia's Next Top Model noemt verkeerde winnaar
SYDNEY - Het productieteam achter Australia's Next Top Model heeft een enorme blunder begaan tijdens de finale van het programma. In de liveshow op dinsdagavond, plaatselijke tijd, riep presentatrice Sarah Murdoch de verkeerde finaliste tot winnaar uit. Na de bedankspeech van de winnares stamelde de presentatrice dat ze een grote fout had begaan.