Ik weet nu dus niet of ik morgen wel of niet scheikunde VT heb Vandaag gingen mensen vragen of het kon worden uitgesteld, dat kon maar op voorwaarde dat iedereen dan het volgende boek meeheeft. Dus dan maar leren voor de zekerheid.
me ouders hadden dus eten gekookt met me zus enzo... veel snijwerk... allemaal gaar, allemaal goed. Wat gebeurt er? er moest nog melk bij... melk er bij, bleek het zure melk te zijn... dus dat werd weggooien en naar de snackbar...
wel zonde van het snijden
oke, ik moet vandaag de helft van me boekverslag afhebben en de woordjes voor frans leren, en daarna wil ik ook nog de eerste aflevering van Rideback kijken. zo veel te doen, zo weinig tijd T^T
weet niet goed wat ik moet doen.. mijn ex-schoonzus die heeft 2 ratten (puur omdat ik er 2 had moest zij ze ook (lang verhaal)) Maar ze verwaarloosd ze, ze komen er maar max 5 min per dag ( en niet eens elke dag ) er uit en dan is het ffe snel over de nek lopen en dat ist. Ze zitten in een vogel kooi met aleen maar gaas/tralies waar ze continu op zitten/lopen (= is mega slecht voor ratten kunnen ze de aandoening "bumble feet" door krijgen) ze worden vol gestopt met yoghurt dropjes (heeft ze gewoon door het voer gedaan) waar door de ratten ontzettend overgewicht hebben. 1 heeft vaak oog ontsteking daarvoor is ze 1 keer naar de dierenarts geweest maar dat doet ze niet meer want dat is te duur. (dus de ene rat loopt met een ontzettend dik en "pusserig" oog) ze hebben geen enkel klim mogelijkheid. En ze krijgen geen vlees (iets wat een rat nodig heeft dierlijke vetten erg belangrijk voor een rat). Ik heb al meerdere malen er iets van gezegd en een paar boeken aan der gegeven om te lezen hoe het moet, maar ze luisterd echt niet. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen dieren bescherming ofzo bellen ik heb geen idee.. :/ ik weet dat dit niet echt hoort hiero maar dit zit me zo hoog ben een ontzettende dieren vriend en wil gewoon het beste voor elk dier.. pm me plz wat jullie zou doen...
Maarjaa, vandaag maar eens leren voor bio pw.. Gelukkig nog niet morgen.. wel een Engels so, maar die heb ik zo ongeveer geleerd.. En volgende week een Engels pw en een ak pw, en dan de week daar op weer een geschiedenis pw.. Killing --''
Nu simsen =D Net zo ongeveer klaar met het samenvatten van informatie voor een biologie poster. Heel interessant hoor de big bang theory. Als ik het intyp krijg je bijna alleen maar over de serie .
Mijn neefje is een nerd, een 9,7 voor frans. Mijn hoogste cijfer voor Frans dit jaar is een 6,7 -_-
Nu rep engels leren, en mss wat maak werk maken en dan (hopelijk & eindelijk) simsen
en, ik wil kwijt dat als ik hier wil posten, ik ook wel weer wat weet... maar toch weer niet. Vaak denk ik ook, als ik hier wat type... dat ik later denk wat voor essentiële informatie was dat nou??
@Sanne; omg, dan ben ik ook een nerd.. heb voor Frans gemiddeld een 9,8 :l
Maarjaa, Marlinde is geobserdeerd door Sum 41, en nu denkt ze dat Sum 41 beter is dan A7x, Slipknot, Metallica en Slash.. Ohnee, over Slash hebben we het niet gehad
Maarjaa, Slash is best awesome he ;o
Ik vond hem altijd eng, en hij kwam heel raar over (ik ga niet zeggen op wát voor rare manier) maar nu vind ik hem cool.. hij is solo beter dan met GnR.. Maar GnR suckt sowieso, vooral door Axl.. Maar boeie :3
mijn kil keel doet nu pijn, ik deed te hard zingen x)
@Sanne: ehm... mijn hoogste cijfer voor Frans was een 10 en dat was ook nog voor het eerste so waar ik niet voor geleerd had x) naja daarna ging het wel weer omlaag maar toch ;3 gelukkig heb ik nu geen Frans meer :3
ik heb nu een nieuwe serieding om te kijken, Cinderella's Sister :3 daarna als die is afgelopen ga ik God of Study kijken en dan weet ik niet wat ik erna ga kijken :3
ik ben toe aan vakantie want ik heb nog niet normaal kunnen simmen o;
Ik ga Frans laten vallen zodra het kan, sta er gemiddel een 4 komma nog wat voor ;3
Vanaaf lekker paardrijden <3
Als ik op Tiara mag ga ik vragen of ik de uitgestrekte draf mag proberen :3