Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 132 van 250

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Wat doe ik in godsnaam op sn, ik moet werken aan Nano :sweatdrop
Ik werd net pas op de computer gelaten, en moet nog 1.666 woorden ofzo typen xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
djon black

me ouders hadden dus eten gekookt met me zus enzo... veel snijwerk... allemaal gaar, allemaal goed. Wat gebeurt er? er moest nog melk bij... melk er bij, bleek het zure melk te zijn... dus dat werd weggooien en naar de snackbar... xD
wel zonde van het snijden
Afbeelding
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

weet niet goed wat ik moet doen.. mijn ex-schoonzus die heeft 2 ratten (puur omdat ik er 2 had moest zij ze ook (lang verhaal)) Maar ze verwaarloosd ze, ze komen er maar max 5 min per dag ( en niet eens elke dag ) er uit en dan is het ffe snel over de nek lopen en dat ist. Ze zitten in een vogel kooi met aleen maar gaas/tralies waar ze continu op zitten/lopen (= is mega slecht voor ratten kunnen ze de aandoening "bumble feet" door krijgen) ze worden vol gestopt met yoghurt dropjes (heeft ze gewoon door het voer gedaan) waar door de ratten ontzettend overgewicht hebben. 1 heeft vaak oog ontsteking daarvoor is ze 1 keer naar de dierenarts geweest maar dat doet ze niet meer want dat is te duur. (dus de ene rat loopt met een ontzettend dik en "pusserig" oog) ze hebben geen enkel klim mogelijkheid. En ze krijgen geen vlees (iets wat een rat nodig heeft dierlijke vetten erg belangrijk voor een rat). Ik heb al meerdere malen er iets van gezegd en een paar boeken aan der gegeven om te lezen hoe het moet, maar ze luisterd echt niet. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen dieren bescherming ofzo bellen ik heb geen idee.. :/ ik weet dat dit niet echt hoort hiero maar dit zit me zo hoog ben een ontzettende dieren vriend en wil gewoon het beste voor elk dier.. pm me plz wat jullie zou doen...
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Nou mijn Engels ging redelijk, maar ik zat eeecht te twijfelen wat nou de climax in het boek was :sweatdrop -Oké echt niet boeiend-

En voor morgen lekker helemaal geen huiswerk! Yay. Hmm, dan ga ik maar eens aan mijn Nederlands presentatie werken. Moet ook gebeuren. --'

Wow wat een boeiende schoolpost was dit -
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^^
Slim xD

Maarjaa, vandaag maar eens leren voor bio pw.. Gelukkig nog niet morgen.. wel een Engels so, maar die heb ik zo ongeveer geleerd.. En volgende week een Engels pw en een ak pw, en dan de week daar op weer een geschiedenis pw.. Killing --''
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn neefje is een nerd, een 9,7 voor frans. Mijn hoogste cijfer voor Frans dit jaar is een 6,7 -_-
Nu rep engels leren, en mss wat maak werk maken en dan (hopelijk & eindelijk) simsen
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
djon black

Simmielove, mag een 8,7 voor Frans ook??? xD

en, ik wil kwijt dat als ik hier wil posten, ik ook wel weer wat weet... maar toch weer niet. Vaak denk ik ook, als ik hier wat type... dat ik later denk wat voor essentiële informatie was dat nou?? xD
Afbeelding
marlinde

Yeahh, de gasten van Sum 41 kunnen dansen op de beat, gelijk met zijn 3en ^^
Dat vind ik echt awesome om te zien :3

V Ik ken Slash niet, maar Sum 41 is ook beter dan Slash ;P
Edit: En ze spelen gewoon door, geweldig :3

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 02 nov 2011, 17:26, 2 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

@Sanne; omg, dan ben ik ook een nerd.. heb voor Frans gemiddeld een 9,8 :l

Maarjaa, Marlinde is geobserdeerd door Sum 41, en nu denkt ze dat Sum 41 beter is dan A7x, Slipknot, Metallica en Slash.. Ohnee, over Slash hebben we het niet gehad xD
Maarjaa, Slash is best awesome he ;o
Ik vond hem altijd eng, en hij kwam heel raar over (ik ga niet zeggen op wát voor rare manier) maar nu vind ik hem cool.. hij is solo beter dan met GnR.. Maar GnR suckt sowieso, vooral door Axl.. Maar boeie :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

mijn kil keel doet nu pijn, ik deed te hard zingen x)
@Sanne: ehm... mijn hoogste cijfer voor Frans was een 10 en dat was ook nog voor het eerste so waar ik niet voor geleerd had x) naja daarna ging het wel weer omlaag maar toch ;3 gelukkig heb ik nu geen Frans meer :3

ik heb nu een nieuwe serieding om te kijken, Cinderella's Sister :3 daarna als die is afgelopen ga ik God of Study kijken en dan weet ik niet wat ik erna ga kijken :3
ik ben toe aan vakantie want ik heb nog niet normaal kunnen simmen o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik ga Frans laten vallen zodra het kan, sta er gemiddel een 4 komma nog wat voor ;3
Vanaaf lekker paardrijden <3
Als ik op Tiara mag ga ik vragen of ik de uitgestrekte draf mag proberen :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten