Mijn hand is vandaag tussen de deur gekomen, en ik liep tegen een deur aan. Net sprong een hond tegen me aan. En mijn kat heeft me een lel gegeven.
Da's is het meest bijzonder vandaag .
Ik heb echt genoeg van O hé T_T hij denkt dus dat ik nog steeds op hem verliefd ben ofzo, en zijn broer ook. (zij haten elkaar niet, dat is toch ongezond) Maar ik ben het helemaal beu met hem en zijn stomme vrienden, die roepen me wel eens na als ze mij zien. Volgens mij is zijn ego nogal naar zijn bol gestegen..
ik heb vandaag eigenlijk niets bijzonders meegemaakt.
Alleen heb ik met de bus er 20 minuten over een stukje gedaan waar ik normaal 3 minuten over deed
Dit is trouwens behoorlijk leuk, de jongen die me peste is Q ik ben S, de rest/alles bij elkaar is A.
*S pakt stoel terug*
Q:'Eey! Dat is mijn stoel!'
S:'Heb je 'm meegenomen van thuis?'
Q:'Nou ehh...'
A:'Je bent gedist door een meisje! Hahaha!'
Hij vond 't niet leuk !
@Jozz
Moet je maar niet tegen 'm zeggen, hij denkt dat hij 'het' is.
Vandaag was hij super blij dat het eerste uit viel (had ik tegen 'm gezegt) dat het leuk alsof hij op het punt stond me te knuffel :blink.
Hij zei ook al dat ik zo'n lief koppie had :blink.
Hij is gek!
@Jepske
Bedankt
Ik ga zo nog ff kijken op magister, of rooster wijzingingen. Ik ben namelijk morgen het 4de al uit !
Simmielove schreef:@Jozz
Moet je maar niet tegen 'm zeggen, hij denkt dat hij 'het' is.
Vandaag was hij super blij dat het eerste uit viel (had ik tegen 'm gezegt) dat het leuk alsof hij op het punt stond me te knuffel :blink.
Hij zei ook al dat ik zo'n lief koppie had :blink.
Hij is gek!
@Jepske
Bedankt
Ik ga zo nog ff kijken op magister, of rooster wijzingingen. Ik ben namelijk morgen het 4de al uit !