Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 14 van 153

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt?

Ik wil kwijt dat ik vanmiddag schoolvoetbal heb ;D

nouja de basisscholen voetballen en half Wierden gaat daar heen om te kijken en te chillen qq
Afbeelding
Monstermummie
Oplichter Oplichter

We hebben niet gewonnen met bankbattle :(
We waren 2e, doordat er een andere school was die 'het vaker had gedaan.'
Maar ja. Volgens mij doen we nog wel mee in de landelijke wedstrijd van 'Ik eet het beter' met de melkbei xD
Die btw door mij is ontworpen. :swing

V Een melkbei is een aardbei met een soort gootje, waarin melk zit. Ja, bij 'Ik eet het beter' moest je iets ontwerpen dat gezond was en nog niet bestond. ;)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op ma 18 apr 2011, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.

suspicious:3
Mest analist Mest analist

ik heb net de muismat schoongemaakt, alleen nu is de handdoek nogal vies.. En hij is nu nat XD

ik ga maar niet trainen, main got, dat voel ik me morgen nog erger dan vandaag. Ik dacht, gisteren dat het wel goed met mij ging, en dan naar de zwemwedstrijd ging het opeens slechter :(.. En nu hoest ik weer als een gek...

En nu gaan sommige kinderen zeggen dat Nederlands moet worden verzet, omdat de leraar dat gezegd zou hebben (en volgens mij is dat niet zo) en dan willen ze dat het volgende week wordt verzet.. TSS, volgende week zit je met pasen, en hebben we gewoon meer toetsen. SUKKELS..
Ik ga hem mooi morgen maken.. Ik ben niet gek....
Afbeelding
Lisa is de naam
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ruzie met mijn ma.
Omdat ik morgen mijn Ipod niet mee mag nemen, dus neem ik mijn tas niet mee :)
Of ik ga gewoon helemaal niet :)
Mij boeit het niet, ik ga liever niet dan wel.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Ik heb het de laatste tijd echt megadruk met school. Nou vind ik ook dat ze ons dit jaar abnormaal veel opdrachten geven. Volgens mij proberen ze om iedere leerling een zenuwinzinking te laten krijgen :|
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat ik net een screen heb gemaakt in de sims, pc afgesloten, naar beneden gegaan, uiteindelijk daar achter pc gaan zitten om de screen te gebruiken ( op andere pc kon het niet), en ben erachter gekomen dat ik vergeten was om hem op photobucket te zetten, zodat ik r niks mee kan doen.
Handig :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
maike0090

Ik wil kwijt dat een hele aardige jongen die ik haast niet ken mij de antwoorden van wiskunde gaat geven via twitter xd oeehh connecties ;D
Afbeelding
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

maike0090 schreef:Ik wil kwijt dat een hele aardige jongen die ik haast niet ken mij de antwoorden van wiskunde gaat geven via twitter xd oeehh connecties ;D
Gewoon uit een boek??
Wij hebben zelf antwoordenboekjes :woot
(verrekt handig :fluit )

xD
Just be kind.
Jozz

maike0090 schreef:Ik wil kwijt dat een hele aardige jongen die ik haast niet ken mij de antwoorden van wiskunde gaat geven via twitter xd oeehh connecties ;D
Wiskunde :scared

wie is dat??

hulp nodig hier xD

even serieus, ik heb woensdag inhaal examen, en ik kan het dus écht niet :S
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hikari-desu schreef:net superinteressante documentaire gezien over internet en google in china. :)
Verbazingwekkend hoe streng ze daar zijn he, :sweatdrop

---

Vandaag al een druk dagje achter de rug, half 10 opgestaan.. Gedouched aangekleed, op naar het ziekenhuis om m'n 'amandelen'(die ik niet meer heb) te laten controleren. Was perfect zei die vrouw :thumbup Toen naar huis om een plasje op te halen, ja ik moet weer plas in leveren omdat de dokter vrijdag tegen mijn moeder zei dat ik bijna een nierontsteking had gehad als ik twee uur later was geweest :bored Dus vanmiddag gaan ze kijken of er nog té veel vuil in zit en anders wordt mijn plas opgestuurd naar het lab voor controle :bored Nja toen door naar de C1000 even ice tea en krokketten voor m'n mama gehaald. Toen weer naar huis, kwam ik thuis keek de hond mij zielig aan. Met de hond naar buiten geweest, kwam ik terug heb ik koffie gezet voor mijn ouders en tuin spullen afgenomen voor ze. && Toen nog even naar de over buurvrouw geweest om haar papier buiten te zetten en vervolgens die van ons. En nu? Nu eet ik knakworst met een klein beetje mayo en ben ik alweer bek af. Doe lekker niks meer vandaag, behalve schrijven :sweatdrop (als ik daar zin in heb)
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^Druk druk :P
Ik ga zo eerst genieten van een heerlijk bakje ananas, en daarna helaas eventjes werken. Gelukkig maar een paar uurtjes. Als ik terug kom, gauw de laptop weer opstarten en eens kijken naar alle nieuwe Sims levensweg weetjes/nieuwtjes/screens!
o0simsfreak0o

beide mijn ouders liggen ziek in bed :'3
vandaag projectdag gehad :3
gemidgetgolfed enneh pannenkoek gegeten enneh zo'n theaterworkshop ofzo naja 't was iig best leuk om te zien :3
en op de terug weg met 3 andere was ik onwijs melig :'3
ik moest zo erg lachen dat ik niet eens meer kon ademen :3

naja
straks hw en dan simmen en een 'klein' huisje maken :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Charge
Oplichter Oplichter

Ik kom net terug van het wrattenspreekuur. ( wat is wrat toch een smerig woord xD )
Me pa en ik hebben na afloop nog een ijsje gehaald :wub
En nu maar hopen dat dat prikkende gevoel snel weggaat
Liza

Ga morgen naar het Drents archief! :3
Met de fiets. :3
Zo'n zin in. :3

Groetjes de konijn die kan fietsen. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten