Heb op de middelbare school 2 vriendinnetjes en een enkele tientallen verliefdheidjes (al dan niet geheim) gehad.
Mijn huidige relatie is als volgt tot stand gekomen:
op 23 januari 2002 verkering
op 25 juni 2002 getrouwd
op 8 december 2002 dochter
op 29 april 2007 dochter
op 26 september 2008 dochter
Yup, we waren vrij snel zwanger, dus
doe het veilig als het zover is.
Alhoewel, dat deden wij ook alleen de hulpmiddelen funktioneerden niet helemaal optimaal...

Gelukkig was het bij ons ook de ware liefde op het eerste gezicht, maar het had veel minder af kunnen lopen.
En voor diegenen die zichzelf niet knap vinden...:
'Beauty is in the eye of the beholder'
Omdat jij niet voor iemand anders in kan vullen of ze je wel of niet mooi vinden, kun je volgens mij maar beter aan een ander over laten.
Oja en volgens onderzoek, ben je rond je 27e niet meer afhankelijk van de mening van anderen of je jezelf wel of niet goed voelt, dus nog even doorbijten...
Om eerlijk te zijn, ben ik ook geen McSteamy, maar inmiddels heb ik geleerd dat je uitstraling (je lichaamshouding en manier van doen, etc.) beter weergeeft wie je bent.
Dus als je jezelf niet knap vindt en je gedraagt je daarnaar, bijvoorbeeld teruggetrokken of je houdt je afzijdig, dan versterk je dat beeld.
Accepteer je jezelf zoals je bent en gedraag je je dus zelfverzekerd en zelfbewust, dan straal je dat ook uit.