Ik moet mijn vriend anderhalve maand missen, slecht geplande vakanties.. Gatsie ik mis hem echt heel erg$
Voor de mannen onder jullie, zouden jullie het leuk vinden (verplaats je in de schoenen van een 16-jarige mochten jullie 't niet zijn) als je vriendin je voor je verjaardag meeneemt naar een klimpark? Weet niet wat ik m moet geven en dat leek me wel awesomig ;3
En @hierboven: hoezo een goed figuur? Het gaat er toch om dat je plezier hebt, kan jou het schelen
Nou, bij mij reflecteert mijn forse figuur ook dat ik geen conditie heb, en dan gaat klimmen moeilijker heb ik meegemaakt, we gingen vorig semester als mentoruitje naar Snowworld.. Daar is een nieuw klimpark geopend.
Ik blij dat ik na 3 opgaven nog steeds leef, wil ik niet meer want dan moest je ergens in mid-air op een balk springen en dan ben ik beneden en dan val ik lekker in de modder
FranSor schreef:Dankjulliewel! Maar het is echt pasergens in 2014 ivm geld etc.
Liefde kent geen tijd! Zelfs als je pas in 2014 trouwt, als jij van die man houdt, en hij van jou. Dan is alles goed! Lekker met een collectebus langs alle deuren gaan!
Hmm over zo'n 2 weekjes heb ik alweer 9 maanden met Jos <3
En we willen iets gaan doen om het te vieren maar ik weet niet zo goed wat D: Heeft iemand misschien een idee? Het moet niet een te groot project zijn, want we willen het op donderdag na school doen o:
v Hmm jawh, das best een goed idee (: Het park ligt achter mijn huis, dus dat zou best kunnen. Dankuwel c:
Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op wo 22 aug 2012, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
ixkilledxthexcookie schreef:Hmm over zo'n 2 weekjes heb ik alweer 9 maanden met Jos <3
En we willen iets gaan doen om het te vieren maar ik weet niet zo goed wat D: Heeft iemand misschien een idee? Het moet niet een te groot project zijn, want we willen het op donderdag na school doen o:
Hmmm.. Misschien naar een parkje picknicken ;3? Kan best romantisch en gezellig zijn.