Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 127 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Melissa
Wij doen juist altijd wat in het weekend, echt om gek van te worden.

Net 2 koppen soep op, jum <3
Zo naar huis, als mijn opa zich gaa omkleden tenminste, hij staat te vervelen in de keuken ;3
Thuis gelijk simsen ofcourse wil een fotoshoot doen waar ik giater niet aan toe kwam.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

Over de poes: Dat klopt, hij mag pas met 7 weken weg!!! Dus die vent is illegaal bezig! Maar goed, Perry (Hé! Waar is Perry?) Maar hij eet, drinkt, speelt nog steeds. Plus af en toe is hij irritant en zijn grootste vijand is de planten spuit geworden!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Weer thuis.. Was wel leuk, alleen ben echt afgewerkt^^

Vannacht iets van 5 uur geslapen T^T
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ixkilledxthexcookie schreef:
Jozz schreef:
ixkilledxthexcookie schreef:Whoeeh gister Jos gemeet samen met Jannekee ;DD Was super gezellig :3 Ik heb toen een muffin en skittles van Jos gekregen ;D Toen heeft Janneke vandaag op school verraden dat ik skittles had en heb ik aan iedereen uit moeten delen x33
hahaha jaa maar de volgende keer krijg je weer skittles van me en dan mag je ze allemaal zelf opeten ;D

oja en dat je mijn veter eruit ging halen en daarna er weer in doen.... xD haha ben benieuwd hoe dat volgende week gaat ;PP
Moet je gewoon zeggen dat ik je veters niet los mag maken ;P Was je eigen schuld ;P
Vorige keer dat ik dat bij mn vriendin deed was ze daar niet zo heel erg blij mee o: Toen ben ik met haar veter gaan touwtje springen, dat was best awesomee xD

---
hahaha nee joh was juist grappig xD ahahaha
maakt mij niet uit, als ik maar 1 skittle krijg en een stukje plastic de volgende keer ;P

--
Ik heb niet veel te doen vanavond xD ik had wel kunnen afspreken met iemand maar ik ben te lui
Simmielove

@Ang
Was bij onze kat ook, hij schrikt ook als we deo spuiten ofzo. Naja.

Lekker naar de manege zo, ik weet al 1 opvoering, met dank aan mijn vriendin. Want zij speelt een lichtblauwe helleblauwe golf :3
Ach ja, mijn nicht heeft er zin in en ik ook :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik ga echt huilen -___-
Mijn enkel doet zo irritant, hij slaapt terwijl hij niet slaapt.
Dus ging ik gym oefeningen doen, maar dat hielp niet, en iedereen staart je vaag aan ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

blegh, ben alleen maar moe.. Nu effe een sim maken voor zo'n challenge dinkie, dus dat effe snel doen.. En dan effe foto's schieten. Njaah, kmoet niet teveel mijn best ervoor doen, ik ben de enige met poseplayer. ^^
En nu.. moet sims sneller laden. XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Het gaat slecht met al mijn verhalen ;|
Ik denk dat ik de Nanowrimo maar in het klein ga doen ofzo, met minstens
25 duizend woorden.. Iig, als het me niet lukt om van een dagboek vandaag nog 3 hoofdstukken
qua tekst te maken.. Dat is nog lang niet het niveau voor Nanowrimo, geloof ik ;P

V Volgens mij snapt niemand die puntentelling xD

Laatst gewijzigd door marlinde op zo 30 okt 2011, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^Wordfeud is niet tof.. Hij kent de meest normaalste woorden gewoon niet! Plus ik krijg altijd alleen maar medeklinkers..wat heb ik daar nou aan! Dan ken ik niet meer dan 2/3 letterige woorden maken!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten