TVOH is echt awesome^^
En ik ben SUPERTUPERTIRED T_______T

4993 berichten • Pagina 126 van 250
hahaha jaa maar de volgende keer krijg je weer skittles van me en dan mag je ze allemaal zelf opeten ;Dixkilledxthexcookie schreef:Whoeeh gister Jos gemeet samen met Jannekee ;DD Was super gezellig :3 Ik heb toen een muffin en skittles van Jos gekregen ;D Toen heeft Janneke vandaag op school verraden dat ik skittles had en heb ik aan iedereen uit moeten delen x33
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op za 29 okt 2011, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet je gewoon zeggen dat ik je veters niet los mag maken ;P Was je eigen schuld ;PJozz schreef:hahaha jaa maar de volgende keer krijg je weer skittles van me en dan mag je ze allemaal zelf opeten ;Dixkilledxthexcookie schreef:Whoeeh gister Jos gemeet samen met Jannekee ;DD Was super gezellig :3 Ik heb toen een muffin en skittles van Jos gekregen ;D Toen heeft Janneke vandaag op school verraden dat ik skittles had en heb ik aan iedereen uit moeten delen x33
oja en dat je mijn veter eruit ging halen en daarna er weer in doen....haha ben benieuwd hoe dat volgende week gaat ;PP
Laatst gewijzigd door marlinde op za 29 okt 2011, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.