Mensen die denken dat als ze één liedje van iemand leuk vinden, meteen helemaal fan zijn, maar verder niks over die artiest weten o.i.d.
En de Sims. Al 3 dagen probeer ik mijn baby's peuters te laten worden, en al 3 dagen loopt ie vast op het moment dat ze ouder worden. Ik probeer dan wel steeds tussendoor op te slaan, maar dat kan niet vanwege een 'foutmelding 12' ofzo.
Iemand die west hoe die weet hoe ik dit kan verhelpen?
Waar erger jij je aan?
3741 berichten • Pagina 122 van 188
Re: Waar erger jij je aan?
Same here ._. En dat ik niet weet of ik Jaargetijden moet kopen, vanwege mijn faal old school pcSimsfreak schreef:Mijn slechte humeur waardoor ik gewoon niets wil doen --''

^^ Daar is niks aan te doen .____. Alleen kan je nog proberen om het bestand op te slaan met een andere naam.. Zelf doet 'ie dat ook wel eens bij mij en dan helaas.. Opnieuw beginnen..
Voor de rest erger ik me aan de laatste 3/2 dagen voor een release :'x Ik. MOET. JG. NUUUUU. ;v;
Voor de rest erger ik me aan de laatste 3/2 dagen voor een release :'x Ik. MOET. JG. NUUUUU. ;v;
Zo'n beetje alles.

Tijd te kort
stress
school
stress
school

^ Wij zijn een!

Als een van je vrienden totaal kwa gedrag verandert als hij eenmaal een vriendin heeft.
En vooral omdat ze zo klef samen zijn.
Kan daar persoonlijk niet zo tegen

De hik

Een beetje zoals jij zegt.Koen schreef:Als een van je vrienden totaal kwa gedrag verandert als hij eenmaal een vriendin heeft.
Als een vriendin van me een vriendje krijgt, begint ze te zeveren dat ik er ook één nodig heb, beginnen ze klef te doen en heeft ze nooit meer tijd voor haar vriendinnen omdat ze met haar vriendje bezig is.

Re: Waar erger(de) jij je aan?
Dat Simsnieuws eruit lag 
Maar nu ben ik blij

Maar nu ben ik blij

Dat ik de helft van mijn oude dagboek foetsie is
Maarja, nu kan ik beginnen aan de nieuwe.
En heb spijt dat ik nauwelijks op de chat heb gezeten toen SN uit de lucht was.
Was blijkbaar heel gezellig!

Maarja, nu kan ik beginnen aan de nieuwe.
En heb spijt dat ik nauwelijks op de chat heb gezeten toen SN uit de lucht was.
Was blijkbaar heel gezellig!

Pijn. Mijn neus en ogen doen superveel pijn, mijn neus zit ook nog verstopt en ik heb al iets van 10 keer geniest vandaag. En mijn ogen branden. >.>

Dat ik een week ziek ben geweest en nog steeds ziek ben en dat ik 5 proefwerken moet maken deze week -_____-
Aan dat iedereen in de onderbouw een super fijn rooster heeft deze week i.v.m uitwisselingen en dat precies onze klas maar 4 uurtjes uitval heeft. En ik erger me aan een meisje die bang, maar dan ook echt bang is om een uurtje na te moeten blijven en daarom vraagt ze als we uitval hebben altijd aan de docent of het echt klopt. *zucht*

Dat een 12/13 jarige jongen is verdwenen sinds gisteren en dood is terug gevonden...Zomaar vermoord toen hij folders ging rondbrengen. Nog niet ver van hier zelfs.
Waarom doen mensen kleine kinderen zo'n kwaad aan?

Hele dagen thuis opgesloten zitten!
Mensen die op Twitter of Facebook de hele tijd zetten 'Morgen is Valentijnsdag, maar voor mij is het foreveralonedag', 'Eigenlijk is het voor mij morgen een gewone donderdag' etc…
Aanstellers.
Aanstellers.

^ Same. ;d
En aan mensen in het algemeen, ik weet niet echt waarom.. En aan dat ik iemand mis. Gelukkig is het bijna maandag. :l
En aan mensen in het algemeen, ik weet niet echt waarom.. En aan dat ik iemand mis. Gelukkig is het bijna maandag. :l

^hetzelfde
Heb geen vriending erger ik me aan ik wil zo graag gewoon een kaartje kunnen sturen
Iemand om mee te kletsen en maby te knuffelen gewoon iemand van je eigen leeftijd huhuhu grrrrt
Heb geen vriending erger ik me aan ik wil zo graag gewoon een kaartje kunnen sturen
Iemand om mee te kletsen en maby te knuffelen gewoon iemand van je eigen leeftijd huhuhu grrrrt
Dat ik die livechat wil kijken en dat die het dan niet doet...