Hangt er vanaf wat voor soort prik het is. Als het een vaccinatie is masseer je in feite gewoon de stijve spier, dus dan doet het geen pijn. Hoogstens gewoon een klein beetje, net zoals met gewoon masseren.
Wauw! Al 3 mensjes gehad. Echt zo cute! Dat jongetje had te dikke handschoenen aan en kon dus geen snoepje pakken. Dus ik vroeg zo van: "Welke wil je?" Hij zo heel schattig: "Die bross" Nu weet ik eens hoe het is om niet te lopen!
jullie willen niet weten wat mijn broertje en vriendje doen (beiden 10)
Ik moest mijn broertje schminken met mijn allerdonkerste oogschaduw en hij heeft een zwarte cape van de zolder opgevist, en hij heeft een zwarte sweater met print van een skelet erop (alsof je een rontgenfoto maakt zeg maar ;p) en die heeft hij ook aangedaan. En zijn vriendje heeft een eng masker en elke keer als er iemand aan de deur komt..
@JustMyLife
Óf ik doe het verkeerd . Je zal het altijd zien. Normale downloads doen tot mods komen, die werken bij mij nóóóóóóiit mee..
Hij staat in dat mijn documenten, maar dat rescoure zal wel verkeerd staan *zucht*, óf hij heet verkeerd... Ughhh kan iemand niet langs komen om bij mij mods te installeren .
^
Mijn school heeft ook magister . Is niet zo vreselijk!
Ughh de ene mod werkt nog niet. Als ie zo nog niet werkt ga ik mijn p.c rammen.
Ik ga nu douche!!
BYeee
Simmielove schreef:^
Mijn school heeft ook magister . Is niet zo vreselijk!
Ughh de ene mod werkt nog niet. Als ie zo nog niet werkt ga ik mijn p.c rammen.
Ik ga nu douche!!
BYeee