@Anna hahaha goedzo! Veel plezier alvast Vertel eens een x hoe ie eruit ziet ^^
Tja. Het is nu al 2 maandjes uit. Maar er is wel een leuke jongen die ik via via ken, maar nog maar even afwachten. Als ik terug ben van vakantie heb ik een feestje waar hij ook is dus...
Yeah, woensdag ga ik met hem tennissen, heb er zin in! En ik hoop dat hij naar het schoolfeest komt. <3
@Nona: Hij heeft bruin haar en heeft ook een best bruine huid. (Niet donker ofzo, eerder zon-bruin) Hij heeft blauwe ogen en is precies even groot als ik: Ongeveer 1.60. Goeie hoogte dus. Hij heeft ook een goede kledingsmaak, vind ik.
Ik zal eerlijk zijn, ik ben te goed voor dit topic, maar ik wil toch wel even meedelen dat Ik en dan ook alleen Ik Emmy Starr kan krijgen en bovendien ook heb. Aan al diegene die Emmy zien zitten: Bij deze bent U publiekelijk dik gejosd!
(We hebben hier ook een forumlid Emmy Star maar die ken ik in real life niet.)
Hallo mensjes, een tijdje geleden sinds ik hier was. Ik heb ook tijdelijk geen internet vanwege verhuizing e.d. Maar ik dacht: laat ik eens mijn nieuwste nieuwtje mededelen, wat uiteraard met mijn lief te maken heeft.
We zijn getrouwd!
Sinds 22 juni. Ik had dit nooit gedacht maar wilde het gewoon eventjes kwijt.
Patricia schreef:Hallo mensjes, een tijdje geleden sinds ik hier was. Ik heb ook tijdelijk geen internet vanwege verhuizing e.d. Maar ik dacht: laat ik eens mijn nieuwste nieuwtje mededelen, wat uiteraard met mijn lief te maken heeft.
We zijn getrouwd!
Sinds 22 juni. Ik had dit nooit gedacht maar wilde het gewoon eventjes kwijt.