Zou iemand iets voor me kunnen doen? Een vriendin heeft in sims 2 eenshirt gemaakt van de meeting een paar weken geleden. Wij dus helemaal happy, maar ik heb sims 3 & geen 2. Heb ik zelf geprobeerd om een shirt te maken met foto, maar aangezien ik daar echt súperhandig mee ben lukt het niet. ^^" Dus.. Als iemand het wel kan, zou die dan 2 shirts voor me kunnen maken?
Zou iemand iets voor me kunnen doen? Een vriendin heeft in sims 2 eenshirt gemaakt van de meeting een paar weken geleden. Wij dus helemaal happy, maar ik heb sims 3 & geen 2. Heb ik zelf geprobeerd om een shirt te maken met foto, maar aangezien ik daar echt súperhandig mee ben lukt het niet. ^^" Dus.. Als iemand het wel kan, zou die dan 2 shirts voor me kunnen maken?
Okee wat doe je als er niemand meer online is en als je je verveelt? Het forum in het Engels zetten en naar de berichten kijken en of er grappige maar o zo rare vertalingen tussen zitten
Echt lollig.. Die gebruikersnamen en woonplaatsen dan..
En zo'n titel dan.. Sims 3 GardenhouseGardenhouseGardenhouseGardenhouse
en..
Errors errors
Trouwens je moet daar niet kijken als je iets te doen hebt anders heb je niks meer te doen als je je verveelt :hamertegenhoofddoorgedraaidesmiley
Okee het is tijd om te slapen ik begin onzin uit te kramen