Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 112 van 132

Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Heb jij een lief?

Nou, ik hoor genoeg meisje van 13 zo praten over hun vriendjes:
'Ik kan niet meer zonder je'!
'Ik hou zo ontzettend veel van je!'
'Jij bent mijn ware!'
'My one and only!'
'Together forever'

Is het nog nodig om verder te gaan :P Ik snap uberhaubt niet waarom 13 jarige meisjes al aan jongens denken. Ga nog lekker kind zitten zijn ofzo. (of ben ik nu gewoon ouderwets bezig?) Zo hoor ik trouwens ook 11 en 12 jarige al praten over hun vriendjes. Ik ben bijna 21 en zelfs IK praat niet zo xD.. Nou kan dat ook aan mij liggen hoor..
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Heb jij een lief?

Mijn eerste echte-serieuze vriendje was toen ik 15 was en bijna 16 werd. Maar toen ging hij er vandoor met mijn ex-beste vriendin. Het is maar wat je lekker vind? En toen 2 maanden daarna kreeg ik met JP, en daar ben ik nog steeds mee. Bijna 3 jaar en 8 maanden !
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Heb jij een lief?

Evannahsue schreef:Nou, ik hoor genoeg meisje van 13 zo praten over hun vriendjes:
'Ik kan niet meer zonder je'!
'Ik hou zo ontzettend veel van je!'
'Jij bent mijn ware!'
'My one and only!'
'Together forever'

Is het nog nodig om verder te gaan :P Ik snap uberhaubt niet waarom 13 jarige meisjes al aan jongens denken. Ga nog lekker kind zitten zijn ofzo. (of ben ik nu gewoon ouderwets bezig?) Zo hoor ik trouwens ook 11 en 12 jarige al praten over hun vriendjes. Ik ben bijna 21 en zelfs IK praat niet zo xD.. Nou kan dat ook aan mij liggen hoor..
Komt denk ik juist omdat het nog kinderen zijn.

\/ Misschien is het een andere generatie :P

Laatst gewijzigd door Jozz op wo 01 jun 2011, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Heb jij een lief?

^13 jaar en zwanger!? Oke, jongens leuk vinden is 1 ding, maar DAN AL sex met ze hebben :S Hebben meisjes tegenwoordig geen geduld en eigenwaarde etc?
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Heb jij een lief?

Op je 13e speel je echt niet meer met Barbies. Tenminste, ik niet... Ik was vooral bezig met make-up en stoer doen enzo. xd maar ik zie er zowieso niet als mijn leeftijd uit. Toen dachten mensen dat ik al 15 was ofzo..
Maar op mn 13e dacht ik ook echt nog niet aan sex hoor, maar Barbies toen echt niet meer.

Ik ben zelf geen 13 meer, dus ik weet ook niet verder waar die mensjes mee bezig zijn.. Maar dan al zwanger..? Op je 16e is het al erg genoeg.. Wanneer je 13 bent moet je nog beginnen met je school en alles. Achja.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij een lief?

13 en zwanger O.O
Dan is er echt was mis met je ;o
Ik ben meestal bezig met computeren :3
Niet met make-up of met jongens ofzo, naja, ik ben wel vrienden met ze, maar dat vind ik genoeg c:

Idd ;o
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 03 jun 2011, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Heb jij een lief?

Ik heb iemand ontmoet bij tennis die ik eigenlijk al heel vaak heb gezien maar nooit gesproken. Gister avond waren we met z'n drieën. Hij, ik en een vriendin. En we hadden heel veel lol enzo. Hij zit bij mij op school in de tweede (Ik eerste), maar heb hem nooit zien lopen. (Of gewoon niet op gelet) Ik maak toch geen kans bij hem denk ik. :$

Edit
Ik kan hem ook alleen bij tennis zien of spreken want ik kan hem op hyves & twitter niet vinden. En ik ga niet iemand z'n msn vragen. :$ Doe ik dan wel een andere keer.

Laatst gewijzigd door Anna op zo 26 jun 2011, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Re: Heb jij een lief?

Ik heb na 5 jaar waaronder 1 jaar samenwonen geen lief meer :cry
We zijn uit elkaar gegroeid pfff blijft rot

Maar vanmiddag lekker kijken naar een huurhuisje die ik voorlopig toegewezen heb gekregen en dan moet ik voor woensdag beslissen of ik hem neem, dus als het bevalt hoef ik niet lang te bivakeren bij me ouders.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Heb jij een lief?

Omg, yeah! Ik zag hem vanochtend toen ik in de aula zag al meteen staan en nu net, in de laatste pauze, ben ik op hem af gestapt. We hadden een kort gesprekje van: "Justin!" "Hey, hoe is het?" "Goed, moet jou?" "Ook hoor." "Mooi, zit jij bij die en die in de klas?" "Ja, ken je die?" "Ja" *Gaat weg lopen* "Doei!" "Doeg!"

Ik was met een vriendin en zij denkt dat hij ook op mij is want hij ging helemaal glimlachen enzo. Maar ja, dat hoeft niks te betekenen. Ik hoop dat ik hem bij tennis weer zie of op school. Maar ik ga niet elke keer naar hem toe ofzo. :$

^Sterkte. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Heb jij een lief?

Ik vind een jongen bij mij op school best leuk maar hij gaat volgend jaar al naar de 5e en hij is heel knap en populair enzoo -__-
hij kijkt ook wel eens naar mij maar dat zegt niks ;S


V vragen :D
of aan zijn vrienden ofzo?
of met een smoes
"hee mijn msn deed laatst heel raar en ik ben een paar adressen kwijt. Wat is die van jou?"

Laatst gewijzigd door maike0090 op di 28 jun 2011, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Heb jij een lief?

Ik wil zo graag contact met 'm opnemen, via MSN ofzo, want ik kan hem dus op hyves en twitter niet vinden.
Ik zag hem vandaag weer de hele tijd, maar niet gesproken.

Iemand tips om aan zijn msn/nummer te komen? Want we hebben niet lang meer..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Heb jij een lief?

^ Zoeken op facebook? Ik weet het niet, soms heb je op facebook ook zijn msnadres. Btw, heb je contact met iemand van zijn vrienden, vraag dan zijn msn of nummer? :D Of als je hem tegenkomt zeg je van 'Hey! Heb jij msn of niet?' ik weet het niet, ik ben geen kei in zo'n dingen XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Heb jij een lief?

Wauw, ik heb z'n nummer! Een vriendin kent een vriend van hem al een tijdje en die zei dat mijn crush geen msn heeft, helaas. (Hij vond mij wel bij J passen. :D) Dus ik en mijn vriendin hadden bedacht.. Dat we dinsdag gaan tennissen met haar broer en J (Mijn crush dus..)

Gister de hele kleine pauze hem zoeken, konden we hem niet vinden. Grote pauze kwam ik terug van gym en kwam bij mijn vriendinnen staan, staat hij daar opeens een stukje verderop. Dus wij (2 vriendinnen & ik) naar hem toe en mijn vriendin vraagt: "Ga je mee tennissen met Anna, J (haar broer) en mij?", vond hij goed en al z'n vrienden gingen roepen 'hoeeeeeeew!'

Vanochtend kwam ik hem tegen en z'n vriend zei: "Hey daar is je tennisdate!"zei die: "Hoe laat gaan we eigenlijk dinsdag?", toen zeiden we hoe laat we uit waren enzo, blabla. Toen vroeg ik zijn nummer omdat ik dan kon sms'en als 3 uur goed was. Dus ik heb z'n nummer! <3

Heel verhaal.. Sorry! (Ook sorry voor pp. :$)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie