Ik ga maandag een hele week naar het dolfinarium met school, we slapen in walibi. Ik wil nieeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttt

kan wel janken dat ik moet gaan serieus

Ik zit nu al half te huilen met het idee dat ik maandag moet gaan

Helaas is het verplicht. Iedereen zit maar: het is toch leuk dolfinarium + walibi een hele week !! Maar ze zien het niet van mijn kant.... Voor mij is het net een concentratiekamp van hitler (sorry als ik dat niet mocht zeggen

) Het is gewoon echt een ramp

Ben eindelijk paar kilo aangekomen (ik kan heel moeilijk aankomen en zit tegen onder gewicht aan) enn einde van de week weet ik zeker dat ik ondergewicht heb..... Ik wil echt niet gaan
Sorry voor me geklaag
Voor de rest, stage is superleuk ^-^ En die jongen ook

Hij heeft me vandaag geholpen om 2 kleine zakken hondenvoer naar me fiets te dragen (ze zijn niet eens zwaar maar oke

) Was echt super lief van hem ^-^
Edit:
@ Zozi \/
Nou, tot nu toe was elk kamp een hel, ookal heb ik vriendinnen ze laten me op kampen altijd in de steek, zit altijd alleen, heb hele erge heimwee zo erg dat ik niet kán eten, als ik op een kamp ben kán ik niet slapen, iedereen maakt lol maar ik voel me ellendig... Het is gewoon tsja ik zie er gewoon heel erg tegenop omdat het nooit leuk is. Komt ook omdat ik het mezelf niet leuk maak, maar daar kan ik weinig aan veranderen, mijn heimwee is zo sterk dat ik er geen controle over heb dat ik bij wijze van spreke hele dagen in een hoekje loop te huilen, niet eet, niet drink, niet slaap etc... Als iemand me nou gewoon zou steunen en me er door heen zou slepen dan zou het een stuk beter met me gaan. Maar nee iedereen denkt alleen aan zichzelf en aan lol maken. Ze gaan 's avonds tot midden in de nacht bij kampvuur zitten en lekker lol maken, terwijl ik rond 9 uur er al in lig omdat ik niet kan slapen (dus dan ga ik er extra vroeg in zodat ik meer tijd heb om in slaap te komen). En niemand die even tegen me zegt: kom er nou bij zitten doet je goed... Ze zeggen nu weer: komt wel goed we sleuren je er doorheen

Ja heb ik vaker gehoord, gebeurt dat? Nee

Oke ik kan niet van een ander verwachten dat ze me er door heen sleuren, maar dan moeten ze het ook niet beloven. Haat mijn heimwee

+ ik ben zowiezo geen type om uit te gaan/kamperen en dat soort dingen. Zit veel liever thuis op me bank met me dieren om me heen!
Laatst gewijzigd door Saphira op za 01 sep 2012, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.