Ik ben echt al vanaf gistermiddag ofzo super hyper --" Ik heb er zelfs bijna niet van kunnen slapen x33
En ik heb heel gezellig de hele dag met Jos op msn gezeten :3 Dat was gezellig ^^
Vandaag gelukkig niet super lang school. Maar vanmiddag wiskunde leren. En krijg beestenbende misschien vanmiddag binnen, er staat dat hij vandaag wordt geleverd .
Vandaag in de winkels kijken of Beestebende er is.
Ik was vandaag echt vroeg wakker. Normaal ga ik uit bed om half 12 en nu was ik al 9 uur uit bed. En dat in de vakantie!
Ik heb gewoon veelsteveel ruzie met mijn ouders >.<
Af en toe lijkt het me beter als ik was geadopteerd ofzo
Niet normaal hoe ik dan moet doen >.<
Maar ik ga vandaag naar het winkelcentrum dus mss beestenbende kopen :3
Ik ben van plan morgen te gaan kijken voor beestenbende, maar eigelijk is dat slecht want dan kan ik 'm niet eens gaan spelen -__- Met mijn geweldige rekentalent alles bij elkaar op geteld zoals het naar huis rijden, het installeren en mijn luiheid om sims op te starten (:3) : Het is pas mogelijk voor mij om beestenbende te spelen om 10 voor half 1 's nachts ._.
Oké, dat was het. Vanavond lekker naar Britney Spears, ik heb er zin in!
EDIT: Dus mijn moeder kijkt net in de tuin, ligt er een grote hoop poep Ze dacht eerst dat het van een kat was maar het was dus van onze eigen hond. Héérlijk. Net opgeruimd
Nou, de Gamemania en Eplaza en Intertoys hadden hem nog niet
En de computer is nog steeds niet klaar
EN ik heb ook geen nieuwe schoenen
Maar ik ben WEL weer vrolijk
Zo, weer thuis..
Eerder dan verwacht, aangezien ik de laatste 2 uur gewoon ben weggegaan..
Wij gingen iets van een workshop doen en eigenlijk was dat iets met schilderen, maar omdat ze spullen ofzo niet hadden, werd het iets van een route maken door de stad. Nou, iedereen ging met de fiets, en ik was met de bus gekomen, dus na een tijdje zei ik; Nou, ik loop maar terug hoor.. Dus ik ging even mijn vader bellen, en ik had helemaal geen zin om terug naar school te gaan, dus zei ik maar dat het ws beter was om gewoon naar m'n oma te lopen.. Dus toen heeft m'n oma me naar huis gebracht, en ben ik dus zo'n anderhalf uur eerder uit :3
En vanavond ws beestenbende <3
mijn vader gaat hem in elk geval halen bij de mediamarkt^^
omg, al 3 uur met 1 huisje bezig.. Het moest een startershuisje voorstellen, maar nu is het zegmaar gemeubiliceerd gedoe meer als 77.000 en ongemeubiliceerd bijna 50.000