Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 111 van 250

ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^Love your banner, btw :3

Ik ben echt al vanaf gistermiddag ofzo super hyper --" Ik heb er zelfs bijna niet van kunnen slapen x33
En ik heb heel gezellig de hele dag met Jos op msn gezeten :3 Dat was gezellig ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik ben van plan morgen te gaan kijken voor beestenbende, maar eigelijk is dat slecht want dan kan ik 'm niet eens gaan spelen -__- Met mijn geweldige rekentalent alles bij elkaar op geteld zoals het naar huis rijden, het installeren en mijn luiheid om sims op te starten (:3) : Het is pas mogelijk voor mij om beestenbende te spelen om 10 voor half 1 's nachts ._.
Afbeelding
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Oké, dat was het. :$ Vanavond lekker naar Britney Spears, ik heb er zin in! :laugh

EDIT: Dus mijn moeder kijkt net in de tuin, ligt er een grote hoop poep :scared Ze dacht eerst dat het van een kat was maar het was dus van onze eigen hond. Héérlijk. Net opgeruimd :misselijk
Love your life
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Weet iemand toevallig wat 'questscan' is ofzo? :|
Ik heb het echt heel vaak, wil ik iets doen komt er een witte pagina met questscan blablalabla :cursing

------

Ik vind vandaag Sims 2 leuker dan Sims 3 :)
The memorieeees :wub
Just be kind.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Zo, weer thuis..
Eerder dan verwacht, aangezien ik de laatste 2 uur gewoon ben weggegaan..
Wij gingen iets van een workshop doen en eigenlijk was dat iets met schilderen, maar omdat ze spullen ofzo niet hadden, werd het iets van een route maken door de stad. Nou, iedereen ging met de fiets, en ik was met de bus gekomen, dus na een tijdje zei ik; Nou, ik loop maar terug hoor.. Dus ik ging even mijn vader bellen, en ik had helemaal geen zin om terug naar school te gaan, dus zei ik maar dat het ws beter was om gewoon naar m'n oma te lopen.. Dus toen heeft m'n oma me naar huis gebracht, en ben ik dus zo'n anderhalf uur eerder uit :3

En vanavond ws beestenbende <3
mijn vader gaat hem in elk geval halen bij de mediamarkt^^

Sorry voor de lange post btw xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

omg, al 3 uur met 1 huisje bezig.. Het moest een startershuisje voorstellen, maar nu is het zegmaar gemeubiliceerd gedoe meer als 77.000 en ongemeubiliceerd bijna 50.000 XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Dilemma met wat ik vanavond aan moet trekken. :o Wel goede schoenen dus geen hakken ofzo maar verder ben ik ook niet :o

Nu eerst douchen, loop nog steeds in mijn pyjama. Heerlijk met dit weer :wub
Love your life

Weergave- en sorteeropties

Gesloten