Essel schreef:HmmmHmmm. Iemand nog wat anders te vertellen? We kunnen haar niet alle aandacht geven
Nieuw onderwerp; Wat ga je vanmiddag doen?
Ik moet echt schoonmaken hier in huis en stofzuigen enzo maar dat zeg ik al een week
zit nu de Power Unlimited te lezen: ze hebben een Gamescom 2010 special. Ik had wel wat veracht over De Sims Middeleeuwen maar alleen een klein stukje over Darkspore
Okee.. Jammer Wanneer komen de uitslagen van degenen die tot teamlid zijn gekozen? Het weekend is al begonnen Ik ben zo benieuwd! Hoe krijgen de winnaars bericht??
Ik hoop zo dat het niet waar is... Maar ik was vanmiddag bij de Eplaza en keek daar op de releaselijst van Pc Games. Ik zoek zo bij oktober 2010 maar zie de Sims 3 Na Middernacht er niet bij staan. Toen keek ik verder en toen zag ik staan: 04-11-2010 Sims 3 Na Middernacht. Dus ik ging het even vragen en die man zei dat die lijst van afgelopen maandag was en dat ze die datum hadden doorgekregen van EA
Hahaha, inderdaad.. Noujaa, niet leuk ofzo, ik zat er gister een kwartiertje op. Toen kwam mn vader hahaha . Het is wel dom eigenlijk... Vieze mensen.. Gelukkig moet je niet cammen!
Nina schreef: Ik hoop zo dat het niet waar is... Maar ik was vanmiddag bij de Eplaza en keek daar op de releaselijst van Pc Games. Ik zoek zo bij oktober 2010 maar zie de Sims 3 Na Middernacht er niet bij staan. Toen keek ik verder en toen zag ik staan: 04-11-2010 Sims 3 Na Middernacht. Dus ik ging het even vragen en die man zei dat die lijst van afgelopen maandag was en dat ze die datum hadden doorgekregen van EA
Dus ik hoop dat hij het fout heeft...
voorlopig is en blijft het 28 oktober 2010
alleen De Sims 3 voor op de DS is officieel een week uitgesteld: de rest niet.
Ik hoop echt niet dat het wordt uitgesteld, want ik heb echt behoefte aan een uitbreiding. En nu moet ik weer verder aan mijn verhaal over de watersnoodramp . Dat is echt niet iets om blij van te worden.
Iki wil ook een monokini!! Maarja, het seizoen is nu zon beetje afgelopen dus wacht ik maar weer tot volgend jaar.
Ik ga vanmiddag een wedstrijd spelen, maar ik weet niet hoe ik zal presteren. Waarom: Loopneus en ik heb het de hele tijd koud. Maarja, ik zal zien wat ik kan doen en ze kunnen altijd wel spelers gebruiken, anders hebbne we weer te kort en spelen we niet goed.
Hopelijk winnen we dit x wel.
We hebben dit seizoen nog maar 5 wedstrijden te gaan, dus ik hoop voor een mooie afsluiting.
We zijn namelijk een opleidingsteam, dus met meiden die net zijn begonnen met Softballen. We hebben dus nog geen 1 x gewonnen ...
Ach ja, het gaat om de lol, en anders hebben we volgend jaar weer nieuwe kansen.