Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 111 van 250

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt

HmmmHmmm. Iemand nog wat anders te vertellen? We kunnen haar niet alle aandacht geven :$

Nieuw onderwerp; Wat ga je vanmiddag doen?
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Essel schreef:HmmmHmmm. Iemand nog wat anders te vertellen? We kunnen haar niet alle aandacht geven :$

Nieuw onderwerp; Wat ga je vanmiddag doen?
Ik moet echt schoonmaken hier in huis en stofzuigen enzo maar dat zeg ik al een week :fluit

zit nu de Power Unlimited te lezen: ze hebben een Gamescom 2010 special. Ik had wel wat veracht over De Sims Middeleeuwen maar alleen een klein stukje over Darkspore :S
Afbeelding
Essel

Okee.. Jammer :( Wanneer komen de uitslagen van degenen die tot teamlid zijn gekozen? Het weekend is al begonnen :p Ik ben zo benieuwd! Hoe krijgen de winnaars bericht?? :$
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

:'( Ik hoop zo dat het niet waar is... Maar ik was vanmiddag bij de Eplaza en keek daar op de releaselijst van Pc Games. Ik zoek zo bij oktober 2010 maar zie de Sims 3 Na Middernacht er niet bij staan. Toen keek ik verder en toen zag ik staan: 04-11-2010 Sims 3 Na Middernacht. Dus ik ging het even vragen en die man zei dat die lijst van afgelopen maandag was en dat ze die datum hadden doorgekregen van EA :(

Dus ik hoop dat hij het fout heeft...
Essel

Hahaha, inderdaad.. Noujaa, niet leuk ofzo, ik zat er gister een kwartiertje op. Toen kwam mn vader hahaha xd. Het is wel dom eigenlijk... :p Vieze mensen.. Gelukkig moet je niet cammen!
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Nina schreef::'( Ik hoop zo dat het niet waar is... Maar ik was vanmiddag bij de Eplaza en keek daar op de releaselijst van Pc Games. Ik zoek zo bij oktober 2010 maar zie de Sims 3 Na Middernacht er niet bij staan. Toen keek ik verder en toen zag ik staan: 04-11-2010 Sims 3 Na Middernacht. Dus ik ging het even vragen en die man zei dat die lijst van afgelopen maandag was en dat ze die datum hadden doorgekregen van EA :(

Dus ik hoop dat hij het fout heeft...
voorlopig is en blijft het 28 oktober 2010 :woot

alleen De Sims 3 voor op de DS is officieel een week uitgesteld: de rest niet.
Afbeelding
Nina

Nou dat zei ik dus ook tegen die man: 'Op heel internet staat 28 oktober, zelfs op de EA site enzo dus ik snap dit niet.'

En ik heb ook gelezen dat 3 februari SP 3 komt maar er is nog geen naam...
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik hoop echt niet dat het wordt uitgesteld, want ik heb echt behoefte aan een uitbreiding. En nu moet ik weer verder aan mijn verhaal over de watersnoodramp :(. Dat is echt niet iets om blij van te worden.
Afbeelding
Terug!
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik ben ook aan mijn huiswerk, bedrijfsoriëntatie en zakelijke communicatie wil ik dit weekend af hebben.
Dat wordt waarschijnlijk doorhalen .
OMG, ik ben tante geworden
Marit.

Ik wil een monokini..
Maar ik vind er geen in een webshop die goed is.
(Ik wil er graag 1 van protest :P Daar had mijn achternichtje er ook een van! :D)
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Iki wil ook een monokini!! Maarja, het seizoen is nu zon beetje afgelopen dus wacht ik maar weer tot volgend jaar. :p

Ik ga vanmiddag een wedstrijd spelen, maar ik weet niet hoe ik zal presteren. Waarom: Loopneus en ik heb het de hele tijd koud. Maarja, ik zal zien wat ik kan doen en ze kunnen altijd wel spelers gebruiken, anders hebbne we weer te kort en spelen we niet goed.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

dankje!

Hopelijk winnen we dit x wel. xD
We hebben dit seizoen nog maar 5 wedstrijden te gaan, dus ik hoop voor een mooie afsluiting.
We zijn namelijk een opleidingsteam, dus met meiden die net zijn begonnen met Softballen. We hebben dus nog geen 1 x gewonnen xD...
Ach ja, het gaat om de lol, en anders hebben we volgend jaar weer nieuwe kansen. :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten