Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 12 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ Ken het gevoel

Urghh! ik erger mij al 3 uur lang aan de over buren ! Normaal ben ik het persoontje dat niks zegt, maar kom op ! Tien voor 2 snachts nog vet veel lawaai maken? Dat is toch niet normaal?
Heb gewoon geschreeuwd: Oij! Nok hem nou t is 10 voor 2!

V Nja het is niet echt een Flat, meer een HAT woning. Ik heb alleen 1 iemand onder mij wonen en dan aan de andere kant van de portiek ook 2 stellen. Thats it.
Simmielove

Ik heb zo'n zin in woensdag :swing
En ik heb het opgeven, ik moet mee naar Centre O, maargoed, er is een eastpack store, dus kan ik een rugzak uitzoeken ;aa
En mijnnicht heeft daar een leuke broek gekocht ;o
Die heeft nog maar 14 euro op haar rekening staan :3 Alles daar uitgegeven x3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Mijn mobiel is gisteren kapot gegaan. :glare
Nu gaan we straks naar de Media Markt zodat hij gemaakt kan worden, alleen ben ik superbang dat ik dan mijn foto;s kwijtraak. En daar staan foto's van Pim op, de kitten die gister weggegaan is. Omfg, het was echt zielig en misschien gaat Lotje ook weg, maar dat kan ik echt niet. :'( En gister had ik een feestje van een oom die 50 werd. Was wel gezellig alleen toen we thuiskwamen hing er echt zo'n grafstemming, omdat Pim weg is. :(

Edit; Iemand hier zit vreselijk vals en irritant te zingen. :thumbdn

Laatst gewijzigd door Monstermummie op ma 15 aug 2011, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Tezz92 schreef:Ik heb een grote blauwe bult op me rus van de efteling XD We hebben echt enorme lol gehad. De vliegende hollander en Joris en de draak zijn echt gaaf!!! :swing :swing
Hahaa die zijn cool he :laugh ben er vrijdag nog geweest.

pff ik kwam na 14:00 mijn bed uit, zo moe, zo kapot. En k voel me niet zo fijn nu :(
Simmielove

De kasten zijn weg, en ik heb 18 werkboeken teveel, A & B van aardrijkskunde O.O
Hoe stom kunnen die mensen zijn? Als het 1 adres is ga je toch geen 10 werkboeken ernaar sturen.
Als eerste werden de boeken afgeleverd op een verkeerd adres, hij kwam de boeken vanochtend brengen. En net kwamen 10 werkboeken van aardrijkskunde binnen. Ik moet nu alleen nog 1 boek, van geschiedenis. Nu moet ik een of andere poef gaan kopen met me moeder ><
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Liza

Hellleuwz, een levenloos postje, hier bij mijn opa en oma waar ik een week blijf

Dat betekend een week geen MSN of Skype of Sims. >,,<

EDIT: Wat ik vandaag beleefd heb; ik heb een hert gezien. de hond heeft mij uitgelaten qq. Ik ben naar mijn overgrootoma in het ziekenhuis geweest, heb mijn bff gezien.. en moree. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Nina

Zo! Vanmiddag weer werken en vanavond een fotoshoot op het strand voor het 50 jarig huwelijk van mn opa en oma :D Heb er echt zin in.

En heb m'n nieuwe - nouja, nieuwe, heb hem op vakantie al een keer aangehad - broek aan, zo'n baggy katoenen broek en die zit zooooo lekker :)
Simmielove

Vanmiddag Sara weg brengen T.T
Nooit leuk, mar gelukkig kennen we al die mensen daar, en hun kennen Sara al haar hele leven ;D
Ze vinden haar echt een leuk hondje ;P

En morgen lekker weg! Naar Duitsland! Moet ik onthouden als we naar Centre'O gaan, Parkeerplaats 5. Raadden mijn oom en tante aan, omdat dat dicht bij de ingang is. Dat Centre'O is wel groter als dat Movie Park volgens mij T.T
Heel erg gemeen T.T

Tuurlijk niet (A)
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 16 aug 2011, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Charge
Oplichter Oplichter

Mijn pa zette net de oude kranten buiten, komt er even later opeens een man die op de biels in onze voortuin die kranten gaat lopen lezen 0_0
Totaaaaaaaaaal niet vreemd ofzo :fluit

Weergave- en sorteeropties

Gesloten