Vandaag af gesproken bijde bioscoop met een meisje waar ik op ben, sta ik daar te wachten met een roos ( dan krijg je al snel aan spraak ) komt ze niet opdachen en ze heeft ook niet gebeld of Gé sms't
^Als het weer school is, zo snel mogelijk vragen, maar je mag ook niet kwaad worden of je opdringen En als het iets is waar ze echt mee lijkt in te zitten, dan kan je haar troosten. Zo haar schouders vastpakken en er een beeeeetje over wrijven en zeggen dat alles wel goed komt.
Maar als ze zegt dat ze het is vergeten, dan moet je gewoon weggaan Als ze nog achterna komt om je te verzekeren dat ze het écht was vergeten, dan is het wel ok
Hikari-desu schreef:ik ben wel vlak achter hem gaan lopen zodat-ie de deur wel voor me open moest houden, maar hij zag me niet, hij was druk in gesprek met een vriend *FAAL*
hahahahahaha beter dan dat ie niet tegen je hoofd aan ging.
nog steeds iets met die broer.. maar ik weet nog niet echt of ik echt iets met hem wil of niet... Achja, ik zie wel
Ik heb geen lief meer maar wil er wel super graag terug één, wat spijtig genoeg niet zo snel zal gebeuren aangezien ik niet snel verliefd wordt op iemand
...stiekem hoop ik nog steeds dat mijn ex me terug wil ofzo
^Een ex is niet voor niets je ex.. Het werkt zelden nog als je terug bij elkaar zou komen. Ik heb ook heeeel lang gehoopt dat mn eerste vriendje bij me terug zou komen.. Maar ik ben nu heel blij dat dat nooit is gebeurt
Ik ben zelf ook iemand die niet snel verliefd word, ben het nu 1x geweest en 1x onderweg geweest om verliefd te worden, maar toen had die jongen/man er geen zin meer in so.. ja toen hield het ook op
Nu hebben Steven en ik bijna 3 weken. Woensdag gaan we samen naar de bios. <3
Ik had het mijn moeder niet verteld, en nu heb ik het pas verteld, ik kon er niet meer onderuit komen.
Haaaaaaah ik zit hier bijna te kwijlen.
werd net opgebeld door de jongen die ik echt superleuk vind.
en nu vraagt hij of ik zondag met hem mee naar de bioscoop ga
Help! ;o
Dus die jongen - die ik zo leuk vind, gaat vanavond naar dezelfde fuif waar ik heen ga, en we gaan een soort van 'samen', je weet wel vrienden van vrienden, etc.
Nu ben ik dus helemaal zenuwachtig en weet ik niet hoe ik me moet gedragen, help!