Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 108 van 250

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ Klopt, maar heel veel komen niet verder dan een paar hoofdstukken en maar heel weinig maken 'm echt af. Ik heb er zelf ook een sinds anderhalf jaar ofzo en ben pas bij generatie 5 :sweatdrop

_________

Ik heb zo'n zin in woensdag! Hele dag in R'dam shoppen, Primark en 's avonds naar Britney Spears haha :D
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ ga jij ookal naar haar? :'3 jij bent nu al de 3e die ik ken die erheen gaat... naja 1 iemand gaat voor Joe Jonas :3

naja, ik ga vanavond eens beginnen met lezen :'3
moet nog steeds 2 boeken lezen, bij 1tje maar 2 kleine verhaaltjes en bij de andere zo'n 124 blz ;3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Oover een uur vertrekken we jejj.
Tot vrijdag/zaterdag SN ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

rayex schreef:Vandaag geshopt in Groningen, zoveel nieuws.
En het valt me op dat iedereeen een 10 generaties doet...

Mijn eerste 10G duurde net zoals Evelien ongeveer anderhalf jaar, veel laptop problemen etc gehad. Maar ik heb hem wel afgekregen :wub

---

Ik ga vandaag de MediaMarkt proberen over te halen om mij het spel te geven. Ze hebben 1. de limited edition in het krantje staan voor 22 euro. 2. geen release datum. Dus ik ga even spelen dat ik niet weet dat hij donderdag uit komt, en dat hij eigenlijk 35 euro kost. Ook bij hun. OOPS! Drukfout! wat een sufferds! Maar hopelijk krijg ik hem mee, anders ga ik de winkel bij elkaar schreeuwen. En ik zweer je, dat doe ik! :twisted
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Evelieen schreef:^ Klopt, maar heel veel komen niet verder dan een paar hoofdstukken en maar heel weinig maken 'm echt af. Ik heb er zelf ook een sinds anderhalf jaar ofzo en ben pas bij generatie 5 :sweatdrop

_________

Ik heb zo'n zin in woensdag! Hele dag in R'dam shoppen, Primark en 's avonds naar Britney Spears haha :D

Aaaaah, ik ga ook woensdag naar Britney Spears :wub
Love your life
ixkilledxthexcookie

Owoaw ik was om 10 voor 7 al wakker (en dat in de vakantie O.o) Ennu ga ik al ontbijten ^^
Whoeeh gister zusje bij mn opa&oma gedumpt, dus ik ben de komende 4 dagen enigskind ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Liza

Ik heb zin in Zaterdag, dan ga ik met mijn ma naar Ben Saunders in de Oosterpoort. ;D
YAAAAYY. ;d

Maar nu effe actief simsen. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
o0simsfreak0o

het is hier koud :3
ik heb namelijk geen verwarming in mijn kamer :3
dus zit ik hier met een deken om mij heen kou te lijden :3
naja
mijn hand dan :'3 en ik ga zo weer eens simmen :3
en ik heb binnen 3 dagen een boek uit, dat weet ik nu al
aangezien ik gister al 50 blz had gelezen, wat veel is voor mij, en vanavond weer 50 blz en dan morgen de laatste 24 blz :3 en dan aan het Engels boekje beginnen :3
en ik ben blij, want ik heb meme's op msn :3 en ik ben nogsteds ubervrolijk doior m'n muziek :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Evelieen

o0simsfreak0o schreef:^ ga jij ookal naar haar? :'3 jij bent nu al de 3e die ik ken die erheen gaat... naja 1 iemand gaat voor Joe Jonas :3
Haha nou we gingen toch al naar Rotterdam die dag, en toen kwamen we er achter dat dan dat concert was. En op ticketveiling kon je voor 40 euro twee kaartjes kopen, dus toen dachten we: jeeuh dat gaan we doen :P

___

En nu ga ik eeeeindelijk weer eens simmen <3

Laatst gewijzigd door Evelieen op di 18 okt 2011, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten