Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 103 van 305

ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag even naar de manege geweest om wat te helpen daar. Was erg gezellig ^^

Morgen komt Jos logeren ;D En dan mag ik vrijdag weer paardrijden c: Zaterdag mn boeken verder kaften en kamer opruimen, dan zondag weer naar Jos en maandag weet ik nog niet waar ik uithang. En dinsdag helaas weer naar school :c Klas 4 van tweetalig VWO, pff D: Njaa ik zit bij mn beste vriendin in de klas met wie ik sinds de 1e niet meer in de klas heb gezeten, dus dat is wel echt super leuk ;D Alleen nog afwachten hoe dramatisch mijn rooster zal zijn D:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Hahaha, Marlinde geloofde niet dat ik een uur over een jongen uit mijn klas kon praten.. Ze heeft er vast spijt van nu.. (a)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^N'awh, ik hoop voor je mee! En natuurlijk gefeliciteerd dat ze uit het ziekenhuis mag (:

Damn. Concentratievermogen, waar ben je? ._.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik ben nu op vakantie, en we hebben internet, yay, maar het is zo onwijs sloom :'3
en ik wil mijn shows bijhouden en bekijken, naja ik wil ze gewoon zien, maar het laden ervan duurt zoooo onwijs lang, en zelfs een 3 minuten muziekvideootje duurt een half jaar voor ik het kan bekijken en luisteren, en zelfs als die vol is stopt ie na 15 secs met afspelen en gaat ie weer opnieuw laden x)
en mijn broer kan gewoon via zijn mobiel internetten en das gemeen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Vanmiddag zit ik lekker op een scooter, me vader en ik gaan er 1 huren :)
Gister naar het 3 landen punt geweest en met Ilja telkens rondjes gerend.
Mijn oma is eergister onderuit gegaan en mijn opa kreeg gister de slagboom op zijn neus xD
Nog nooit zo hard gelachen, haha.
Heb eerlijk gezegd geen zin om nasr huist e gaan, this super gezellig hier.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Over 2 minuten halfuurtje overtypen
Dan halfuurtje pauze (longboarden :D )
Dan uurtje overtypen
En dan hoop ik dat ik redelijk klaar ben voor vandaag :D

V Yeah! :D

Laatst gewijzigd door marlinde op do 23 aug 2012, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Zie nu dat ik tijdens mijn vakantie in Frankrijk mijn 1-jarig jubileum op SimsNieuws heb gemist. Eigenlijk is het al langer dan 1 jaar, maar heb me hier pas heel laat aangemeld. Ik kwam hier al dagelijks toen Wereldavonturen net was aangekondigd.
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

We moeten voor school in 6 weken een kunstwerk maken, die onze identiteit tentoonstelt. Eerst moesten we gaan kijken wie we zijn. Stiekem is dat nog best wel moeilijk. We moesten bijv. beginnen met het verleden op te schrijven van onze opa's, oma's, vader, moeder eventueel zusje/broertje en daarna die van jezelf. Stiekem werd ik er heel emotioneel van, als ik zo zie hoe groot het verschil is tussen mijn vaders kant van de familie en die van mijn moeder. Je zou het kunnen vergelijken met: rijk en arm, slim en minder slim, makkelijk leven en moeilijke jeugd enz.
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Bas is erg nieuwsgierig :P! Maak jij niks mee Bas??

Mweh laatste vakantie week is aangebroken, vandaag rooster ontvangen.. Op zich wel een goed rooster, maar liever meer vrij xD! Achja, tijdens de les Simsen is ook niet verkeerd :P (A)
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Weer een dagje gesimst :P Ondertussen alweer bijna 5 kinderen opgevoed tot tiener. Gaat wel snel zo xD En de ouders zijn alweer oud en de hond staat op het punt van overlijden :(

Ik doe ook echt niks anders. :S Het wordt tijd dat school weer begint dan heb ik eindelijk weer een normaal ritme.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie