Naar de stad geweest. Schoolspullen, voetbalspullen en een boek gekocht. Net een beetje gelezen voor school. Ben al op bladzijde 900. Nu verveel ik me een beetje
Vanmiddag even naar de manege geweest om wat te helpen daar. Was erg gezellig ^^
Morgen komt Jos logeren ;D En dan mag ik vrijdag weer paardrijden c: Zaterdag mn boeken verder kaften en kamer opruimen, dan zondag weer naar Jos en maandag weet ik nog niet waar ik uithang. En dinsdag helaas weer naar school :c Klas 4 van tweetalig VWO, pff D: Njaa ik zit bij mn beste vriendin in de klas met wie ik sinds de 1e niet meer in de klas heb gezeten, dus dat is wel echt super leuk ;D Alleen nog afwachten hoe dramatisch mijn rooster zal zijn D:
Morgen mag mijn tante eindelijk uit het ziekenhuis ! Ben zo blij voor haar, want het ging redelijk slecht en binnenkort krijgt ze een nieuwe donor, hopelijk komt alles nog goed Ik blijf de hoop wel behouden voor haar!
ik ben nu op vakantie, en we hebben internet, yay, maar het is zo onwijs sloom :'3
en ik wil mijn shows bijhouden en bekijken, naja ik wil ze gewoon zien, maar het laden ervan duurt zoooo onwijs lang, en zelfs een 3 minuten muziekvideootje duurt een half jaar voor ik het kan bekijken en luisteren, en zelfs als die vol is stopt ie na 15 secs met afspelen en gaat ie weer opnieuw laden x)
en mijn broer kan gewoon via zijn mobiel internetten en das gemeen :3
Vanmiddag zit ik lekker op een scooter, me vader en ik gaan er 1 huren
Gister naar het 3 landen punt geweest en met Ilja telkens rondjes gerend.
Mijn oma is eergister onderuit gegaan en mijn opa kreeg gister de slagboom op zijn neus
Nog nooit zo hard gelachen, haha.
Heb eerlijk gezegd geen zin om nasr huist e gaan, this super gezellig hier.
Zie nu dat ik tijdens mijn vakantie in Frankrijk mijn 1-jarig jubileum op SimsNieuws heb gemist. Eigenlijk is het al langer dan 1 jaar, maar heb me hier pas heel laat aangemeld. Ik kwam hier al dagelijks toen Wereldavonturen net was aangekondigd.
We moeten voor school in 6 weken een kunstwerk maken, die onze identiteit tentoonstelt. Eerst moesten we gaan kijken wie we zijn. Stiekem is dat nog best wel moeilijk. We moesten bijv. beginnen met het verleden op te schrijven van onze opa's, oma's, vader, moeder eventueel zusje/broertje en daarna die van jezelf. Stiekem werd ik er heel emotioneel van, als ik zo zie hoe groot het verschil is tussen mijn vaders kant van de familie en die van mijn moeder. Je zou het kunnen vergelijken met: rijk en arm, slim en minder slim, makkelijk leven en moeilijke jeugd enz.
Mweh laatste vakantie week is aangebroken, vandaag rooster ontvangen.. Op zich wel een goed rooster, maar liever meer vrij ! Achja, tijdens de les Simsen is ook niet verkeerd
Weer een dagje gesimst Ondertussen alweer bijna 5 kinderen opgevoed tot tiener. Gaat wel snel zo En de ouders zijn alweer oud en de hond staat op het punt van overlijden
Ik doe ook echt niks anders. Het wordt tijd dat school weer begint dan heb ik eindelijk weer een normaal ritme.