Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 103 van 250

pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Bwaha, dit moet ik nog ff kwijt xD:

Een vriendin waarmee ik nar school fiets zit niet meer bij me in de klas. zij haalt altijd vet goede cijfers. srsly, ze heeft nu al 6 tienen D:
Maargoed, ik ben dus af en toe ff jaloers, maar nu is ZIJ dat op MIJ, want ik heb geweldig uitzicht in de klas xD
Ik word omgeven door 'Leuke' jongens xD
Zij is nogal jongensgek dus wilt zij ook zo'n klas hebben xD
En ik móet toegeven dat ze niet lelijk zijn (A)
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^^^
wow dat is schrikken ;o
doet me ineens denken aan een paar jaar terug, was een vader van een klasgenoot, die was gaan nachtvissen en niet terug gekomen. kreeg hij dat op school te horen, damn echt, zo erg.
vooral als het familie is natuurlijk maar dannog ;s
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Voel me eindelijk een stuk beter :3
Vooral na dat telefoon gesprek van 1 uur en 37 minuten met mn vriendin :3
Toen was ik zo moe dat ik gewoon in slaap ben gevallen, voordat ik de kans had gehad om mn pyjama aan te trekken x33
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Liza

deze a-t- faat h det raar en het tetsenbrd det het net ged

EDIT: Dat was echt apart. ;o

Laatst gewijzigd door Liza op za 15 okt 2011, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Geweldige dag vandaag..
Ik moest om kwart over 7 op, omdat ik moest voetballen. Het was ijskoud, en het was ook nog aardig
ver - we moesten dus uit.
Al met warmlopen kregen we een soort van ijs in onze schoenen, want dat lag op het veld..
Er een keer op mijn voet gestaan - aardig lang nog, het meisje ging niet opzij, dus moest ik mijn voet onder haar voet vandaan trekken- en kreeg ik een voet die - hoop ik eigenlijk- voor de bal bedoeld was tegen mijn tenen.
Dat laatste was zo pijnlijk dat ik met tranen in mijn ogen van het veld moest. Iig, in de wissel.
Toen mijn voet eindelijk redelijk normaal was ging ik weer in het veld. Maar blijkbaar was ik te snel, want mijn tenen deden toen ik rende nog steeds pijn. Maar ik ben weer zo'n iemand die dat dan niet zegt.
Kreeg ik 5 minuten nadat ik in het veld was gekomen de voorkant van iemands schoenen tegen mijn ándere voet aan. Dat deed echt weer pijn, ook extra omdat mijn andere voet nog niet helemaal over was..
Uiteindelijk werd ik ook nog afgekat door een meisje uit mijn eigen team, zonder enige reden.
En nu doet mijn enkel ook nog pijn. Geweldig.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hoeveel GB zijn 720 liedjes? 6,5 GB. Ik heb nog 0,15 GB vrij op mijn Ipod :sweatdrop (heb 8GB)
Hoe goed? :sweatdrop
Iig, er staan nu wel weer leuke nummers op, en ja, ik ken ze allemaal..
Maar het meeste komt denk ik door die 14 albums van Queen waar ik super blij mee ben <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Wow, weirdness..
Ik had gisteren 38 followers op twitter,
kom ik nu, zijn het er 53 0_0

Achjaa, vandaag maar eens kijken voor pw's van maandag :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Robin.

Ik ben weer terug van examenreis Londen! :D
Echt een leuke tijd gehad in Londen en we hebben veel leuke dingen gedaan. De eerste dag kwamen we in het hotel aan in Londen. Het was een mooi en schoon hotel. Toen zijn we naar het centrum van Londen gegaan om te winkelen en om avond te eten. Daarna zijn we naar Londen Eye geweest en de Big Ben en die bekende brug gezien (weet niet meer hoe die brug heet). De tweede dag heben we een wandeling gemaakt in Buckingham en daarna naar het Chelsea stadium geweest. Na het Chelsea stadium gingen we naar Londen Dungeon. Dat was een soort horror spookhuis. Echt super eng daar en ik heb me echt dood geschrokken. Daarna hebben we een musical gekeken. We zouden eerst naar The Lion King gaan, maar die was vol dus toen zijn we naar de Phantom of the Opera geweest. Nog nooit een musical gezien dus dat was echt super gaaf. De derde dag naar de Tower of Londen en de BBC geweest en in het centrum van Londen gelopen om te winkelen. Daarna de Jack the Ripper walk gelopen. Daar ging je een staat in lopen waar vroeger een man hoeren vermoorden en daar vertelde een vrouw iets over. De laatste dag hadden we natuurlijk de terugreis naar huis. We kwamen ongeveer acht uur s'avonds op school aan. Thuis ben ik lekker vroeg naar bed geweest, want ik was super moe.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Grrrr.
Was bezig met een shirtje maken, krijgt de TSR Workshop een ERORR, naja, ik don't Send gedaan en opgeslagen, dacht ik. Dus nu ben ik dat hele shirtje kwijt ><
Gelukkig heb ik wel alle patronen ect nog ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten