Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 11 van 250

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt

Bah echt vies weer! Het hele schoolplein lag echt onder bladeren. Nou.. Geen Lampionnetjelopen..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

geluk dat ik om 1 uur uitwas toen viel het nog wel mee het waaide alleen (toch best veel) en best wat regen maar goed het is een stukminder erg dan nu of om 2 uur wanneer ik normaal uit zou zijn
ik blij :lol natuurlijk al voor vrij zijn en niet in de storm te hoeven gaan :lol
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gelukkig stond mijn moeder er vanochtend op dat ik gebracht en gehaald werkt. Pff wat een weer. Ik woon niet eens 5 minuten van school maar ik weet zeker dat ik toch van mijn fiets wat gewaait :S. Ik ga nu verder met nederlands, daarna frans, daarna engels, daarna sims? Of banners maken :p.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza

Mijn moeder bracht me en haalde me op alleen ik ben altijd super vroeg dus moet ik altijd 5 minuten wachten in de kou.. EN OOK NOG EENS MIJN CAPIDINGES WEGGEWAAIT! Ik dus rennen over de weg. Daarna vloog mijn papier nog een weg.. En toen kreeg ik het nog meer koud en toen waaide ikzelf bijna weg. :S
Jozz

A&LBestiessForever. schreef:Mijn moeder bracht me en haalde me op alleen ik ben altijd super vroeg dus moet ik altijd 5 minuten wachten in de kou.. EN OOK NOG EENS MIJN CAPIDINGES WEGGEWAAIT! Ik dus rennen over de weg. Daarna vloog mijn papier nog een weg.. En toen kreeg ik het nog meer koud en toen waaide ikzelf bijna weg. :S
hahaha, heb je ze ook weer terug? 8-)

mijn ma wilde me ook wel brengen, maar dan was ik een kwartier te vroeg. Nou, was toch liever een kwartier te vroeg dan door dit weer 9km te fietsen :angry :angry
Liza

Ja mijn capichoun ding is weer terug. het papiertje een beetje nat maarja..
Jozz

testingcheatsenabled true invoeren in het cheatscherm (krijg je met ctrl-shift-c)
en dan naar behoeften gaan (niet op pauze zetten) en dan met je muis in het balkje van honger klikken en slepen. je kan het ook met pauze aan doen, maar dan werkt het pas als je weer op play drukt

Weergave- en sorteeropties

Gesloten