Wooow een nieuwe wat wil je kwijt, daar had ik naar uit gekeken! Alleen Sommige mensen snappen het nog niet helemaal.
Vandaag heb ik les van 12:00 tot 16:00.. En ik moet echt even aan de bak. Omdat ik te veel tijd heb gespendeerd aan de ene cursus, verwaarloos ik de andere. Voor mijn windows 7 course (70-680) moet ik mijn personal knowledge base nog maken.. Z'n knowledge base is eigenlijk gewoon één document met alles wat je in de les krijgt. Dus je krijgt vragen.. Dan nog vragen bij de praktijk oefeningen, en dan nog de praktijk oefeningen die je helemaal moet uit schrijven/typen.
Had beter een andere opleiding kunnen doen als ik toch zo veel moest typen

Nee doe ik niet. Hihi, binnenkort heb ik ook eindelijk een fiets in Arnhem staan! Dan kan ik veel sneller op school zijn en dan hoef ik niet 's morgens vroeg om half 8 de trein al te nemen. (Syntus is niet te vertrouwen) Ik moet meestal een kwartier met de trein, dan nog 10 min lopen en dan ben ik op school. Terug is precies het zelfde alleen komt dan nog he tfietsen naar huis er bij. Ja op de heen weg natuurlijk ook...
EN ik moet kwijt. Ik wil levensweggggggggg!!!!