o0simsfreak0o schreef:quote]
ik vind het best leuk zoalng we maar niet gaan voetballen, hockeyen, met andere klassen gymen, basketballen, buiten gymen en andere stomme dingen gaan doen
Ow vet, moeten jullie wel eens met andere klassen gymen?
Wil ik ook wel met die 'ene' klas
Laatst gewijzigd door Cherbil op di 10 nov 2009, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
o0simsfreak0o schreef:
ik vind het best leuk zoalng we maar niet gaan voetballen, hockeyen, met andere klassen gymen, basketballen, buiten gymen en andere stomme dingen gaan doen
Ow vet, moeten jullie wel eens met andere klassen gymen?
Wil ik ook wel met die 'ene' klas
met die ene gozer er in?
ach ja maar bij gymde dan altijd met een sportklas en wij zijn een klas die geen sport doet geen kunst en geen andere zooi maar gewoon niks
maar gelukkig zijn wij geen koters meer en hebben we NOG niet met andere klassen gegomelestiekt(zo noemde een juf op de basisschool het )
Cherbil schreef:Ach, gym bij ons is ook niet zo geweldig, voetbal hebben we (gelukkig) nog niet gehad, nu hebben we veel basketbal en volley bal, vre-se-lijjk :blink
^ow,gelukkig zijn we daar nog niet. we zijn nu bezig met de zintuigen.in het eerste jaar hadden we het over de dieren en planten,in het 2de jaar hadden we het over het mannelijk en vrouwlijk geslacht,in het derde hadden we het over het hard en het bloed en nu in het 4de jaar hebben we het over de zintuigen.
Zozi schreef:^ow,gelukkig zijn we daar nog niet. we zijn nu bezig met de zintuigen.in het eerste jaar hadden we het over de dieren en planten,in het 2de jaar hadden we het over het mannelijk en vrouwlijk geslacht,in het derde hadden we het over het hard en het bloed en nu in het 4de jaar hebben we het over de zintuigen.
oke.. gelukkig maar.. dan ga ik je er ook niet mee lastig vallen..Biologie is best wel interesant..
Ik ben zo blij om te horen dat zoveel mensen Engels leuk vind. (Ik doe een opleiding tot Engels docente, daarnaast ook een beetje een Wiskunde docente.)
Mijn lievelingsvakken waren dus Engels, wiskunde maar ook Economie en textielbewerking(Kleding ontwerpen en maken)
Mijn stomste vak was Aardrijkskunde en Nederlands omdat het opgeven moment toch wel lastig bleek.