2x in de week fitness, vooral conditietraining omdat ik...geen goede conditie heb
Soms ook spieroefeningen, en ik heb ook zo'n ding: een 'gyrotwister' om oefeningen te doen om RSI e.d. te voorkomen.En om onderarm, bovenarm, pols en grijpkracht te verbeteren ..Leuk ding. Het werkt met behulp van een gyroscoop van 200g, op volle snelheid(16000 rpm) voelt het aan als 17 kilo..Ik haal meestal de 8000 rpm :blink
Haha wacht maar tot je de samba leert, die is echt super! Heel mooi, moeilijk, maar echt superleuk
Wij leerden in het eerste jaar alleen de chacha, rumba, quickstep, eng wals, tango en jive
pas in 3e jaar de samba en slowfox ( ik heb trouwens echt haat aan die slowfoxtrot! )
Haha wacht maar tot je de samba leert, die is echt super! Heel mooi, moeilijk, maar echt superleuk
Wij leerden in het eerste jaar alleen de chacha, rumba, quickstep, eng wals, tango en jive
pas in 3e jaar de samba en slowfox ( ik heb trouwens echt haat aan die slowfoxtrot! )
Leuk Ik ben ook benieuwd wat we nog verder leren. Ik vind het iig erg leuk! Dans eigenlijk al heel lang, ooit K3-dansles gehad, ballet gedaan En nu stijldansen.
Ik heb 11 jaar gevoetbald en 2 jaar vechtsport
en doe nu hardrennen (atletiek alleen dan alleen hardloop gedeeltes) en krachttraining
dinsdag en donderdag 3 uren hardrennen
en maandag en woensdag krachttraining 1 uur beide keren
Haha ondanks dat ik stijldans ga ik ook naar de sportschool hoor
Gelukkig zijn er ook jongens die wel dansen, zijn nu al te weinig partners
Nina hebben ze bij jullie ook een jongenstekort?
Ja, ze zeiden dat er altijd te weinig jongens zijn. Meestal gaan ze er ook later op dan meiden, de meeste jongens bij ons zijn ouder, maar er zitten ook een paar jongere, vervelende kleuters bij
Maar opzich kan je elke les wel 3x met een jongen dansen, sommige meer en sommige minder