Ja ik was inspiratieloos. Een van die meiden speelt de Actrice van Tia Dalma uit Pirates of the Carribean. En Eigenlijk wou ik als Bloody Mary gaan. Maar dat is geen beroemdheid.
Huh? Wat mag dat wezen?
Hier wordt ook geen halloween gevierd... Dus ik besteed mijn halloween als gewone zondagavond. (=Hier op S3N een beetje kijken zonder te posten en mezelf vervelen)
Wij vieren Halloween ook niet echt, wel hebben we ons keuken raam versierd met spookgordijn , groot spinneweb + spin en een grafsteen met magere hein kop erop.
ik ben vrijdag naar walibi Halloween geweest
dat was écht eng.. Normaal gesproken ben ik niet zo'n griezelkont, sterker nog: Ik ben nogal snel bang >.< Maar het was voor een teamuitje dus ik wilde wel gaan. Alles voor het team
(lees: ik krijg nog steeds de kriebels van een horrofilm die ik 2 jaar geleden 1x heb gezien.. )
Hikari-desu schreef:ik ben vrijdag naar walibi Halloween geweest
dat was écht eng.. Normaal gesproken ben ik niet zo'n griezelkont, sterker nog: Ik ben nogal snel bang >.< Maar het was voor een teamuitje dus ik wilde wel gaan. Alles voor het team
(lees: ik krijg nog steeds de kriebels van een horrofilm die ik 2 jaar geleden 1x heb gezien.. )
Ik ben vorig jaar naar walibi geweest met halloween