Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 2 van 4

Steven

Re: Twin Towers

Ik heb een documantaire gezien op tv ik was er helmaal stil van ik was 6 toen het gebeurde ik herinner mij er eigenlijk helemaal niets over. Maar ik vind het zo erg dat zoiets is gebeurd. wat bezielt je als je met een vliegtuig een gebouw in vliegt, ik hoop dat we nooit meer zoiets mee hoeven te maken.
Gebruikersavatar
laffie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
do 01 apr 2010, 18:35

Re: Twin Towers

Ik was ook 6 toen het gebeurde en ik weet er niet heel veel meer van, maar wel dat mn pleegzus helemaal gek werd omdat dr oma daar ergens in de buurt woonde O.o dus we waren wel heel blij toen we het nieuws hoorde dat er niks met haar aan de hand was. Eigenlijk weet ik verder niet wat ik er van vond, ik kan me er niet meer zo heel veel van herinneren ;o
Afbeelding
Gebruikersavatar
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3203
Lid geworden op:
do 28 jan 2010, 19:43

Re: Twin Towers

ik heb er een filmpje van gevonden ik haat degene die al die mensen hebben vermoord met die vliegtuigen[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/y1Dg2eEhB30?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/y1Dg2eEhB30?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Twin Towers

superfan schreef:ik heb er een filmpje van gevonden ik haat degene die al die mensen hebben vermoord met die vliegtuigen[youtube]y1Dg2eEhB30?fs[/youtube]
zo is ie goed ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Twin Towers

mensen mochten eigenlijk wel blij zijn dat de torens recht naar beneden vielen, ze hadden ook scheef kunnen vallen dan had het nog een groter zooitje geworden.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Twin Towers

Ik kan me er niet veel van herinneren (was over 8 dagen destijds 2) , maar ik zag laatst zon documantaire, nou jongens, gewoon schokkend.
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Twin Towers

Misschien een late reactie, maar ik vind dit echt te erg voor woorden.
Ben blij dat de mensen die dit hebben gedaan zijn omgekomen, hebben we van hun geen last :cry


het is echt te erg voor de mensen die zijn omgekomen en hun familie. ik kan het me niet goed voorstellen hoe het is om in zo'n vliegtuig te zitten en merkt dat de diegene die het bestuurt niet helemaal spoort. (want die mensen hadden de piloot neergeslagen dacht ik... )

Allemaal verschrikkelijk... Moet je nagaan hoe het voor de mensen is die in oorlogsgebieden leven, die maken dit vaker mee... :cry


Mijn vader had verteld dat hij in die gebouwen geweest is toen dit nog niet gebeurd was...
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Twin Towers

Voor diegenen die benieuwd zijn hoe nine-eleven er nu uit ziet, heb ik een paar foto's.
(ik ben daar namelijk geweest)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan heb ik nog het beeld dat tussen de twintowers stond: ze hebben het kunnen redden. naast het beeld brand een vuurtje, als aandenken aan wat er toen is gebeurd.
Afbeelding
_________ ^
_________ |
_________ |
hier brandt dat vuurtje, je kan het niet goed zien

De foto's zeggen genoeg volgensmij: het schiet niet erg op!
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Twin Towers

Het is toch tien jaar geleden? Het was in 2001 en het is nu 2011. Maar ik kan het me nog goed herinneren. Ik was zes naar oud en mijn moeder probeerde te bellen met mijn oom en tante in New York. Ik moest met mijn broertje naar de buren waar ik anders eigenlijk niet kwam. Op die dag is ook mijn opa uit zwitserland overleden. Mijn oom wou dus naar de begrafenis van zijn vader, maar de vliegtuigen mochten niet meer vliegen. Uitendelijk is hij er toch net op tijd aangekomen.

v whoepss.. Dat had ik niet gezien. Ik ging wel kijken of ik het ergens zag, maar heb er dus overheen gekeken.

Laatst gewijzigd door Imme op zo 11 sep 2011, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Twin Towers

^Imme, dit topic is een jaar oud.
Calliebie heeft dit topic gebumpt en al gezegd dat het 10 jaar geleden nu is.

--

Ik was toen ongeveer 9, maar ik vergeet die dag nooit meer.
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Twin Towers

Ik kan me niet voorstellen dat het 10 jaar geleden is, ik was toen pas drie!
Er was zo'n vreselijk verhaal van een jongen die vier was en met z'n moeder naar de brandweerkazerne ging. Al die brandweermannen zeiden tegen hem wat hij tegen hun familie moest zeggen als ze het niet zouden overleven. Hij raakte helemaal in paniek omdat hij niet alles kon onthouden.

Ik leef mee met ieder wiens leven drastisch is veranderd door de aanslag op de twin towers.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie