Re: Nachtmerrie
ik had een keer een droom dat me neefje doodwas ging was zijn (zo in de buik)broetje niet meer levensvatbaar en ik wist niet eens dat ze zwangerwas
83 berichten • Pagina 2 van 5
Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 11 okt 2010, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Emma op ma 20 dec 2010, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
:blink LOL!!Nako schreef:Sorry voor de Bump maar ik wil effe mijn nachtmerrie van gisteren kwijt.
Kijk ik droomde dat ik naar school ging en toen was er ineens een hele grote krater. Dat merk ik niet en ik val er in. Op de bodem van de krater staat een meisje met een hele lange jurk. Zwart haar en haar hoofd heeft ze naar voren gebogen. Heel eng. Dus ik wil wegrennen. Kan ik me niet bewegen. Het meisje tild haar hoofd op en dan heeft ze geen gezicht. Ineens voel ik twee armen aan me trekken en dan zie ik Het Meisje Van Yde! Dat voor me staat en me helpt. En dus dan rennen we samen weg. Dan is er ineens een stuk veen waar het meisje invalt. Ik ren verder. En toen viel ik in een zwart gat en toen werd ik wakker.
ik kan verklaren waarom je over het meisje van Yde droomdeNako schreef:Sorry voor de Bump maar ik wil effe mijn nachtmerrie van gisteren kwijt.
Kijk ik droomde dat ik naar school ging en toen was er ineens een hele grote krater. Dat merk ik niet en ik val er in. Op de bodem van de krater staat een meisje met een hele lange jurk. Zwart haar en haar hoofd heeft ze naar voren gebogen. Heel eng. Dus ik wil wegrennen. Kan ik me niet bewegen. Het meisje tild haar hoofd op en dan heeft ze geen gezicht. Ineens voel ik twee armen aan me trekken en dan zie ik Het Meisje Van Yde! Dat voor me staat en me helpt. En dus dan rennen we samen weg. Dan is er ineens een stuk veen waar het meisje invalt. Ik ren verder. En toen viel ik in een zwart gat en toen werd ik wakker.
\/ Nou het was eiglijk niet zo heel lol. Twas doodeng.
...En nog iets. (Check het utigelichte dagboekenforum)Jepske schreef:ik kan verklaren waarom je over het meisje van Yde droomdeNako schreef:Sorry voor de Bump maar ik wil effe mijn nachtmerrie van gisteren kwijt.
\/ Nou het was eiglijk niet zo heel lol. Twas doodeng.
(dat werkstuk van je)
Laatst gewijzigd door Jepske op wo 22 dec 2010, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.