ook een val droom ik liep op een dak van een flat een ik viel en toen werd me bloed opgezogen door witte vlinders en ik viel en viel en viel en toen had ik genoeg van de droom (weet altijd of ik droom) en toen ging ik in me droom naar happy Tessiegril land
Ik val ook vaak in mijn slaap ! En dat doet echt pijn joh Toevallig was ik gisteren in Walibi en in de vrijval kreeg ik plots exact dezelfde pijn Was heel apart! Ik krampte helemaal samen, heel vreemd. Maar ja zal wel niet goed wakker zijn geweest
ik heb zoiets nog nooit gehad...
maar ik 'dagdroom' altijd 's avonds in bed, en ik heb een keer gehad dat ik vlak voordat ik 's ochtends wakker werd, verder ging op het verhaal van de vorige avond, en toen ik (langzaam) wakker werd bedacht ik het einde zelf. Een soort lucide droom dus, maar dan niet helemaal
Een lucide droom lijkt me wel gaaf.
Ik heb ooit eens gehad dat ik zo diep sliep dat ik niet eens door had dat ik sliep.
Ik ging naar bed, en viel in slaap. Ongeveer 10 seconden later was het alweer ochtend... Ik was dus schijnbaar even het bewustzijn verloren
Jepske schreef:ik heb zoiets nog nooit gehad...
maar ik 'dagdroom' altijd 's avonds in bed, en ik heb een keer gehad dat ik vlak voordat ik 's ochtends wakker werd, verder ging op het verhaal van de vorige avond, en toen ik (langzaam) wakker werd bedacht ik het einde zelf. Een soort lucide droom dus, maar dan niet helemaal
Een lucide droom lijkt me wel gaaf.
Ik heb het zo weer niet, maar mijn ouders vroegen laatst of ik ergens last van had. Bleek ik uit mijn bed gevallen te zjn . Ze zeiden dat het gemiddeld 2 keer in de week gebeurd, maar ik zelf heb helemaal niks door....
Ik ben ooit op kamp uit het onderbed gevallen en toen bleek ik en te kwijlen en iets in het Japans gezegd te hebben. Mijn bff heeft een Japanse Vader en dus leert zij ook japans. Ik zei mama of zoiets.
Hikari-desu schreef:Heb je stapelbed/hogslaper Simmie? Ik hoop van niet
Die had ik . Hij ging weg toen ik voor de 2de keer mijn schouder brak. Maar daar ben ik ook een keertje (haast) vanaf gedonderd. Maar ik merk het niet eens . Da's erg handig, ik slaap namelijk erg diep.