simcooper schreef:vervelent voor je PrincessChura.
ik ben er hellemaal zat mee met die klo*** patches van ea heb net geprobeer met dat gedoe van ea download maneger
nu zijn AL mijn sims weg AL mijn downloads zij nu ook weg
AAAAAAAA ik word gek van die patches kan EA geen testers gebruiken ofzo want ik heb nu het gevoel dat EA denkt dat wij de testers zijn
is het nou zo moeilijk om 4 testers tegebruiken
ik wet als er een oproep komt met testers gezocht ( zonder dat ze betaalt worden ) er meteen 800 testers willen zijn want zo kan het niet langer
ik vind dat EA gewoon meer aan de simmers moet denken
de simmers (* wij dus ) zijn geen test konijnen
asl er nog een patch komt die mn halve spel verklo** ga ik gewoon niet meer simsen
want ik word er ziek van
EA moet is op houden met virusen ( patches ) temaken en begine met werken
want ze gooien gewoon de pet er naar
daar wouw ik eve over zeuren
WAAAT?! dat doe je toch niet?!
(ookal zijn de patches prut)
je kan ook niet patchen, zoals ik doe, ik heb maar 1 patch ooit geinstalleerd en dat was alleen zodat ik met gedownloadde werelden kon spelen maja, wel jammer dat EA flutpatches uitbrengt
nah, ik HAAT dat warme weer en ik HAAT mijnhoofdpijn
1) die airco op mijn werk moet gefixed worden!!! het is niet normaal als het magazijn of zelfs buiten het beter is dan binnen!!!
2) waarrom is het zo moeilijk om te praten met een leuk meisje in real life op je werk? (da meisje was een klant btw)
ik heb antwoord op vraag 2) omdat ik denk dat je verliefd op haar ben als ik het zo lees
en jepske zeg nou zelf je zou die patches van EA virrusen kunnen noemen
ik heb geen zin om elke keer teprobeeren mijn spel werkende tekrijgen voor 1 week en dat er dan weer een virrus van EA moet downloaden
simcooper schreef:ik heb antwoord op vraag 2) omdat ik denk dat je verliefd op haar ben als ik het zo lees
en jepske zeg nou zelf je zou die patches van EA virrusen kunnen noemen
ik heb geen zin om elke keer teprobeeren mijn spel werkende tekrijgen voor 1 week en dat er dan weer een virrus van EA moet downloaden
ja, het zijn ook virussen, maar je kan toch ook gewoon niet patchen???
Ik heb het gehad met
- dit warme weer !
- flater pathces van EA !
- dat ik de hele dag thuis moet brengen !
- dat nog steeds geen tegoeie vakantiejob heb gevonden !
- etc etc !
Ik wil gewoon naar school ! Ik wil dat het Februari is !
Coole zeurtopic..