Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 2 van 2

Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Mijn sims verslaving ;-)

Mijn dochter kwam thuis met het spel en vond het super.Ik snapte er echt niks van.Zij kreeg in het begin allemaal kopietjes van een vriendinnetje.
Ik denk een jaar voor sims2 uit kwam ben ik het eens gaan spelen.En ja.........gelijk helemaal verslaafd
Toen ben ik ook de orignelle spellen gaan kopen want die deden het toch een stuk beter dan die kopietjes.
.Downloaden deed ik toen nog niet.Snapte er weinig van hoe je zoiets in je spel kon krijgen.
Toen sims2 uit kwam gelijk gekocht en gespeeld.Sims1 viel totaal in het niets vond ik toen ik alles van sims2 zag.Toen ben ik wel gaan zoeken naar downloads en ik speelde eigenlijk nog maar weinig met de echte spullen van EA.Ik hou nogal van duistere spullen en die hadden ze in overvloed op heel veel sites.Het schilderij waar je de balkjes mee kon regelen werd altijd als eerste ergens opgehangen.Alle uitbreidingen heb ik gekocht.Studentenleven vond ik niet veel aan Net als huisdieren.Dat duurde allemaal te lang vond ik.Studenten wilden maar niet van die school af en liepen net of ze in hun broek hadden gepoept ;-) En huisdieren werden altijd snachts wakker en dan ging alles traag.Ik gebruikte de cheat dan wel om ze te besturen maar echt veel kon je dan nog niet met ze doen.Het mooiste vond en vind ik nog steeds seizoenen en appartementen.
En ja toen kwam sims3.
En deze is gewoon super.Al vind ik het jammer dat ik mijn kapsels en andere spulletjes niet meer kan gebruiken sinds WA.Maar WA is een geweldige uitbreiding.
Ik zit er wel weer hard aan het denken om sims2 er weer eens op te zetten.
Het zal wel tegenvallen denk ik want nu hoef je eigenlijk niet te wachten als je ergens heen gaat.Alleen op vakantie en dat duurt zo kort dat je nog niet eens een bak koffie in kunt schenken :D
En hoe ik hier ben gekomen..........tja.........ik denk via het EA forum waar hiki vertelde over deze site.Ik heb het wel eerst een tijdje aangekeken hoe alles ging en me toen aangemeld.

Trouwens heel leuk om al die verhalen te lezen. :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Bhakti
Snackventer Snackventer

Ik ben wat de Sims betreft een laatbloeier. Eigenlijk pas een paar jaar geleden met Sims 1. Ik heb natuurlijk al vaker van de Sims gehoord, maar heb er nooit veel aandacht aan gegeven. Ik was veel meer bezig met andere games, maar speelde toch altijd al meer de strategische games, en niet de puur aktie of gevechtsgames, waar ik eigenlijk niet zo van hou. Omdat ik atijd gek ben geweest op huizen bouwen en architectuur en vroeger met Lego mijn fantasie hierop losliet, was het eerste wat ik aan Sims leuk vond het maken en ontwerpen van de huizen en de inhoud ervan. Daarna pas het spelen met de Sims personages. Ik vond het ook leuk om te zien hoe knap mensen zijn in het maken van downloads voor het spel en het was mij het eerste spel dat ik ken waarin mensen eigen downloads maakten die je in het spel kon neerzetten.
Ik kan me niet bedenken dat je bv. in Harry Potter games opeens eigen downloads maakt en in dat spel gaat inbrengen, trouwens zou dat wel leuk zijn?
Net toen ik met Sims 1 goed bezig was verscheen Sims 3, en na enige aarzeling heb ik die gekocht. Sindsien speel ik nog alleen maar Sims 3, waar het maken van huizen zo realistisch lijkt alsof ze bijna echt zijn. Sinds de wereldavonturen er is speel ik ook met plezier de Sims personages, dat is volgens mij het eerste Sims spel dat een combinatie is van Sims + aktiespel, alhoewel ook daar gelukkig het strategisch denken erg belangrijk blijft.
Van mij hoeven mijn Sims niet zo nodig met elkaar feest vieren of samen naar het strand gaan, ik maak verschillende Sims met ieder een eigen karakter en wensen en vind het leuk om hun elk te laten ontwikkelen in hun aspiraties.
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

ong. 5 jaar geleden kreeg ik een gamecube met de sims 1 erop ik snapte er niet veel van (was toen 6) maar toen ik ouder werd begon ik het steeds meer te begrijpen en steeds leuker te vinden, toen heb ik een tijdje sims 2 gespeeld en was toen best verslaafd maar niet zo erg als nu met de sims3
Ik hou heel erg van het creeeren van sims en het er mee spelen.
En ik ben echt veel te verslaafd.
En ik hoop dat ik de sims nog lang zal kunnen spelen.
Welke sims ik allemaal heb gehad:
- sims 1 voor de gamcube (gekregen)
- sims 2 met uitbreidingspakketen (illegaal)
- sims 3, met wereldavonturen (gekocht)
Afbeelding
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Ik geloof dat ik eind 2003 begin 2004 ben "begonnen" met de Sims... Ik kocht mijn eerste Sims bij de Freerecordshop. Uitbreidingen erop volgenden later bij de Mediamarkt. Ik vond de Sims 1 best leuk, maar deed eigenlijk nog niets downloaden enzo. Heb ook nooit op een site volgens mij gezeten over de Sims 1.

Toen ik de voorstukjes/reclames zag over de Sims 2 wou ik die natuurlijk ook gelijk hebben... Wat ook weer een verschil met de Sims 1... De Sims zagen er een stuk realistischer uit. Mooier.... Studentenleven vond ik super... Maar al snel kocht ik mijn huidige PC... en kreeg ik "last" van knipperende blauwe vlakken, rode muren enz.enz. Bleek dat ik een verkeerde videokaart in mijn PC had. Heb nog een poosje zo doorgeklungeld... toen Seizoenen op de markt kwam... Ik vond de plaatjes die ik zag op bepaalde sites prachtig met dat sneeuw... Achteraf denk ik nu ook "wat heb ik dat lang volgehouden zonder de goeie videokaart erin". Maar goed, er ging een wereld voor me open. Het leverde mooie beelden op en mijn game werd er een stuk sneller op.

Heb alle uitbreidingen toen gekocht van de Sims 2. Van de accessoires pakketten heb ik 1 niet... en dat is Ikea... Ik kom zelf ook nooit bij de Ikea en heb er niks mee...hahaha...

Het maken van Sims is altijd geweest wat ik leuk vond, maar had te weinig tijd om zelf patronen en meshes te maken/creëren. Ik heb wel vaak en veel gedownload. Echte verhaallijnen heb ik niet veel gedaan, ik was vaak en snel weer ergens op uitgekeken en heb eigenlijk ook niet een enorme fantasie om weer te bedenken wat ik nou weer eens met de Sims kon gaan doen.

Bij het zien van de plaatjes van de Sims 3, werd ik enorm nieuwschierig. Ondertussen heb ik daar ook alles, wat er momenteel van is, van. Ik moet zeggen dat ik het leuk vindt om te spelen. Het is nog weer realistischer, de manier van spelen spreekt me ook enorm aan, scheelt idd enorm veel met die laadtijden.

Naast dit heb ik ook "los" de Sims eilandverhalen... en ik heb ze ook op mijn playstation 2. De sims 1, de sims 2 en de sims 2 onbewoond eiland.

Mijn favoriet; bij de sims 1 eigenlijk niets (meer).
Van de Sims 2 (die ik overweeg weer op mijn PC te zetten) vond ik Studentenleven, Gaan het maken, Appartementsleven, Op reis erg leuk... en van de accessoirespakketten H&M.
Van de Sims 3 vind ik uiteraard wereldavonturen leuk, al heb ik er nog niet veel tijd ingestopt...

Ik heb sinds een tijdje Onbewoond eiland van de Sims 2 op mijn Playstation 2 en daar speel ik nu even wat meer mee. Pc games komt wel weer...

Je kunt dus wel stellen dat ik idd enorm verslaafd ben aan de Sims... Daar maak ik ook geen geheim van ;).

Ik weet de weg ook te vinden naar fora en sites over de Sims... Dat is eigenlijk sinds de Sims 2 al wel zo.. maar neem eigenlijk pas echt deel aan fora sinds de Sims 3. Heel enkel een keer bij Sims 2 om tips voor "op reis" te krijgen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie