Mijn dochter kwam thuis met het spel en vond het super.Ik snapte er echt niks van.Zij kreeg in het begin allemaal kopietjes van een vriendinnetje.
Ik denk een jaar voor sims2 uit kwam ben ik het eens gaan spelen.En ja.........gelijk helemaal verslaafd
Toen ben ik ook de orignelle spellen gaan kopen want die deden het toch een stuk beter dan die kopietjes.
.Downloaden deed ik toen nog niet.Snapte er weinig van hoe je zoiets in je spel kon krijgen.
Toen sims2 uit kwam gelijk gekocht en gespeeld.Sims1 viel totaal in het niets vond ik toen ik alles van sims2 zag.Toen ben ik wel gaan zoeken naar downloads en ik speelde eigenlijk nog maar weinig met de echte spullen van EA.Ik hou nogal van duistere spullen en die hadden ze in overvloed op heel veel sites.Het schilderij waar je de balkjes mee kon regelen werd altijd als eerste ergens opgehangen.Alle uitbreidingen heb ik gekocht.Studentenleven vond ik niet veel aan Net als huisdieren.Dat duurde allemaal te lang vond ik.Studenten wilden maar niet van die school af en liepen net of ze in hun broek hadden gepoept

En ja toen kwam sims3.
En deze is gewoon super.Al vind ik het jammer dat ik mijn kapsels en andere spulletjes niet meer kan gebruiken sinds WA.Maar WA is een geweldige uitbreiding.
Ik zit er wel weer hard aan het denken om sims2 er weer eens op te zetten.
Het zal wel tegenvallen denk ik want nu hoef je eigenlijk niet te wachten als je ergens heen gaat.Alleen op vakantie en dat duurt zo kort dat je nog niet eens een bak koffie in kunt schenken

En hoe ik hier ben gekomen..........tja.........ik denk via het EA forum waar hiki vertelde over deze site.Ik heb het wel eerst een tijdje aangekeken hoe alles ging en me toen aangemeld.
Trouwens heel leuk om al die verhalen te lezen.