Ik ben al langer dan mijn mentrix ;3
Maar die is niet zo groot, ik wil iig, niet zo klein worden al de meeste van mijn school
Maargoed, voorlopig groei ik nog ;aa
pipapanda13 schreef:Ik heb van die groeipijn in mijn benen ;o
Nu hopen dat ik groei
Ik wil langer zijn dan 1.73
Als jij 1.73 word, word ik 1 cm langer swa :3
Fcking erg verkouden -____________-
V t is toch belangrijk om te weten hoe groot iedereen word :')
Nou ja, om erg lang te zijn zoals ik (bijna 1.90) is ook niet fijn hoor
Ik stoot nam. elke keer mijn hoofd als ik opsta als ik bij een vriend zit, die woont op zolder
Ik word echt zat van die steken in mijn knieën! Ik kan nog geen vijf minuten staan en hetdoet pijn! Waarschijnlijk komt hetomdat ik zo lang ben...
(Fuck alweer over lengtes, maar ik moet het kwijt)
Ik ben namelijk al 1.67
EDIT: Oh mijn kwaak, vanmiddag brandoegrninh, vin ik eng. :3
Laatst gewijzigd door Liza op di 11 okt 2011, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben rond de 1.63 ofzo? Ik ben het langste meisje van de klas, en op 2jongens na de allergrootste
@Angelica Ik zal erop letten, maar dit moest ik gewoon even kwijt
--
Sommige mensjes zijn zo gemeen.. Praat. Niet. Over. Muffins. Als. Ik. Er. Bij. Ben.
Snap dat dan ^^
Ik heb een heleboel golfjes in me haar want ik had vlechtjes in vannacht Normaal is het zo stijl als wat, dus vind het wel cool
En ik moet engels leren, maar me leraar is helemaal niet duidelijk over wat je nou precies moet leren
Geen. Zin. In. Morgen. D: Want dan moet ik weer fitnessen x33 Maarjaah je moet er wat voor over hebben om een mcflurry van je vriendin te krijgen en toch nog een beetje in vorm te blijven o:
Gaat mijn school volgend jaar beginnen met TTO, kom ik dus ff 4 jaar te laat >.<
FY Trinitas College >.<
Ik wil zo graag TTO doen TT-TT Maar dit gaat over school dus ga ik ergens anders over typen
Het allerliefste misbaksel dat ons hondjeeh wordt moet 2 weken in quarantaine omdat hij geen Rabiës prik heeft :l
Nu komt hij na de vakantie