ik heb super veel zin in hollands got talent, en ik weet echt niet wie er moet winnen ze zijn allemaal zo leuk maar die patricia die is stom zij mag niet winnen
plykier1 schreef:Zo, de eerste schoolweek zit erop. Best wel fijn trouwens dat op vrijdag de laatste 2 uren LO zijn.
Maandag en dinsdag de laatste nieuwe leraren ontmoeten(Beoordeelmijnleraar belooft niet veel goeds) en dan begint het normale schoolleven voor mij echt.
Al mijn leraren zijn wel fijn, behalve degene die Duits geeft. Ze is nogal afwezig, negeert iedereen en als er "iemand" boos wordt en met spullen gaat smijten kijkt ze even op en gaat weer verder met haar werk..
hoi, ff een klein vraagje (want ik heb geen zin om hier nou een topic voor aan moeten te maken)
Ik heb net contactlenzen gedownload en ik ben nu aan het spelen. Maar voor zover ik kijk, zie ik ze niet. weet iemand waar ze meestal zijn bij CAS?
Hikari-desu schreef:hoi, ff een klein vraagje (want ik heb geen zin om hier nou een topic voor aan moeten te maken)
Ik heb net contactlenzen gedownload en ik ben nu aan het spelen. Maar voor zover ik kijk, zie ik ze niet. weet iemand waar ze meestal zijn bij CAS?
Bij.. die maskers enzo Ik ben ff de naam ervan vergeten
Toen ik vanmorgen naar school fietste vloog er ineens drab in mijn gezicht
Zo vies, ik het eraf vegen en het zat ook in mijn nek en het stonk.
Het was groen/bruin, zo vies!
Op school direct spullen in mijn kluisje en handen wassen.
BAH!