Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 94 van 153

Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Wat wil je kwijt?

Vandaag Frans + Nederlands (woordsoorten) so gehad, Frans hebben we nog niet terug, Nederlands wel:
Ik was voorin gezet omdat ik altijd naast iemand zit die goed is in afkijken. :P En dus kon ik alle cijfers zien die ze opschreef, was ze eentje aan het nakijken, en die had best veel fouten. Het leek best wel op mijn handschrift dus ik raakte al een beetje in paniek. (Ik heb heel erge faalangst) Kijkt ze me aan: "6" (de laagste die ze toen had gezegd was een 7.5, dus ik was best wel teleurgesteld) Toen begon ze er over dat ik het blijkbaar niet goed snapte, maar ik snapte het juist wel en dat zei ik. Even later: "Janke, 8.5" Ik zo: "Maar ik had toch een 6?" keek ze nog even, was die 6 van een ander meisje...
En ik heb morgen sportdag, ik had gekozen voor softbal en voetbal, maar ik ben alleen ingedeeld bij voetbal :( (je kon kiezen voor alleen voetbal, alleen softbal of beide)... Ik heb er ook niet echt zin in, ik ben de slechtste van het team in voetbal, en ik heb als enige geen scheenbeschermers :glare
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

De mensen die me moeder gegipst hadden zeiden dat het niet strak zat, nee, tuurlijk zit het niet strak, als de afdruk van het gips in je been staat & je zelf een deukje hebt. Het zit zelfs te los!

Naja, me moeder d'r tenen hebben een normale kleur.
Had vandaag tot het zesde, zevende viel uit & heb me rooster voor volgende week. Elke dag een tussenuur, om te leren, je MOET in het lokaal blijven, maar ik kan op school niet leren, alleen thuis ;s
Omdat het daar rustig is enzo ;s
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Snooki
Mest analist Mest analist

Ik moet morgen als begeleidster mee met mijn zusje naar Hellendoorn, daar hebben ze dan schoolreisje. :sleep

Word weer heel erg gezellig met die oude knollen die ze nog 'JUUF!!!!!' en 'MEEESTER!!!!' noemen.
:huh
''Forever and Always''
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ugh, hell no.. :(
Ik ben de tekst van mijn dagboek kwijt, nu gaat de update nog langer duren, naja, nog 10 plaatjes, en nog 20 tekst stukjes. :S
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simmielove

^
Niet doen ;o

Zoo paardrijden, ik hoop weer op Kanjer :wub
Maar het zal wel niet zo zijn ;s
Maar zijn stal is wel altijd het schoonst (A)
Er is 1 paard, Rendez-Vous en zijn stoel is altijd goor ;s
We zien ze altijd op het slechtste punt, donderdag ochtend worden ze altijd verschoond, de boxen.
Naja, still hoping for Kanjer :wub
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ga zo barbies knoeien. :3

Jippiee, lekker met vlees enzo. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik heb mijn pillowbook af! Nu wil ik een feestje bouwen.

Alleen, nou ja, ik heb de tekst af, de kijkdoos nog niet. Maar ach, het is iets toch? :$
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Heb weer een flink stuk gefietst, voor mij dan. In de buurt van Cothen. Onderweg heb ik nog even kersen voor een euro gehaald, heb ik mooi opgesmikkeld toen ik pauze nam. En ik heb dan ook nog eens foto's gemaakt.
:woot
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simmielove

Zat op Vousje ;p
Naja this wel een schat <3
Ben nog nooot ZO moe geweest. Nog ff proberen te tekenen (kan dat niet x'D) en dan slapen.
Afbeelding
AnsjJ2

@Leonie: Daar streef ik naar! :P

Woeisj, bezig met HTML/CSS. Eerst keer.. gaat tof worden.. Net klein begin gemaakt :P

Afbeelding

Ik ga naast dat banner ding, een menutje maken van: Info About Ubuntu, How To Install ubuntu (eigen handleiding) , how to use ubuntu. En die klikken door naar verschillende sites.
Snooki
Mest analist Mest analist

Joehoe, en dan is het bijna half twee 's nachts omdat je niet kunt slapen. Moet morgenochtend al om 08:15 mee met die verrekte bus naar mijn zusjes schoolreisje. Wat een ellende, ik wil slapen!!!
''Forever and Always''
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten