Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 92 van 101

Voske
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: Wat Wil Je Kwijt.

hiki schreef::scared ea en nutteloze berichten? hoe kan dat nou?

:lol
Ach, we zijn het één en ander gewend van EA. Maar ik vind dat, als je zo'n groot bedrijf bent, ook je klanten goed moet bedienen. En niet moet denken van, we zijn lekker groot, dus we hoeven niet zoveel geven om onze klanten. Als we geld binnen krijgen is het goed. Want dát is de gedachtegoed van EA momenteel. Ook al zeggen ze van niet, ik en denk jullie ook, weten beter.
ERROR: Het opgevraagde onderschrift is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Waarom is het EA forum nou heel de dag al offline? Net nu ik alleen 's ochtens naar school moet. Please, laat het weer online komen.
Gelukkig is het hier ook gezellig :laugh
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

@Jepske:
Daar is helemaal niets doms aan hoor!
Ik heb even op internet gezocht en dit antwoord gevonden op het simsforum.nl

In deze handleiding/tip leg ik uit wat een mesh is, waarom je het moet downloaden, wat je ermee kan.

Wat is een mesh:
Een mesh is een soort paspop (een extra .package bestandje) waardoor je het kledingstuk/kapsel wat je download, van alle kanten goed kunt zien. Als je het nl niet meedownload, heb je zegmaar een plat kapsel/kledingstuk wat je dus niet kan gebruiken.

Waarom moet je het downloaden?
Je moet het downloaden, omdat de Sims de download anders niet 'herkent' en waardoor het kapsel/kledingstuk niet zal werken. Waarom nog meer? Lees het stukje van 'Wat is een mesh' hierboven.

Wat kan ik ermee?
Niks. Het is alleen maar een onzichtbaar bestandje dat je dus niet appart in je spel kunt zien en kan gebruiken, het is puur omdat de download die je wilt anders niet zal werken, als je de mesh van het kapsel/kledingstuk niet download.

Waar staat de mesh?
Altijd op dezelfde site en meestal ook nog op dezelfde pagina. Het kan ook zijn dat er bijvoorbeeld staat: mesh at XMSims, terwijl je op MTS zit. Dan moet je de mesh daar wegplukken.

Heb het even aan moeten passen aangezien het over sims 2 ging, maar de hoofdlijnen zijn hetzelfde :wink

Verder even gezocht op deze site op het woordje "mesh" en dan krijg je ook een hele hap informatie, ook over hoe je zelf spulletjes kunt maken, hoop dat je hier iets aan hebt.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Spiderlady13 schreef:
Verder even gezocht op deze site op het woordje "mesh" en dan krijg je ook een hele hap informatie, ook over hoe je zelf spulletjes kunt maken, hoop dat je hier iets aan hebt.
En dan kan je mij ook nog vragen, ben zelf een actief lid(global mod :lol) op Simsforum.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Voske
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Nina schreef:@ Jer

Ja, ik weet het. Maar ik vind het gewoon stom dat het zo lang duurt.
Er is een technische storing. Iedereen heeft dat bericht in zijn profielberichtenvakje van sims3.nl binnengehad :wink
ERROR: Het opgevraagde onderschrift is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

:woot :woot
Ik had zo'n 4 WIDM afleveringen gekeken en de site was nog steeds niet online...
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten