Net nog naar een feestje geweest. Het was echt ongelooflijk leuk en we speelden met de hele groep een kusspelletje(iemand staat in het midden, kust iemand op de wang en die gaat dan verder, wel het andere geslacht hé) en ehm dit gaat nu raar klinken, maar de broer van mijn crush is ook heel knap en toen kreeg ik van hem een kus (yeuy) en ik kreeg ook een aantal keer een kus van een hele goeie vriend van mij hahaha ♥ ik heb mijn haar gekruld met papillotten ofzoiets ik ga even een foto makennn
jezus! ik heb net 9 km door die storm gefietst, ik heb geen handen meer!
en ik ben net ziek geweest dus het was echt een hel. Morgen maar op de brommer dan
Zemm schreef:Ik blij dat ik nog geen 5 min. van school woon.
ik was het na 5 minuten al beu en ik fiets er iets van drie kwartier over. 's ochtends niet want dan heb ik zo'n haast dat het in een half uur wel lukt
hiki schreef:Jammer dat het morgen weer over is: goeie smoes om te spijbelen
dan verzin ik wel een andere
met gym doe ik sowieso niet mee. Toen ik vanochtend door school liep werd alles helemaal wazig enzo, echt vaag. Toen dacht ik: Ik voel me eigenlijk slechter dan gisteren, dus waarom ben ik dan nu wel op school?
maar goed, als ik niet ga dan kan ik net zo goed mijn examens overslaan dus ik ga gewoon