Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 10 van 250

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat wil je kwijt

@Vampsessed. Valt nog mee slechts 7.7GB. Met de Review 'film' die ik gemaakt heb van Wereldavonturen had ik denk ik zo'n 50GB aan videomateriaal. Maar goed, Fraps neemt dan ook veel grotere bestanden op dan bijv De Sims 3 als je het comprimeerd...

Ik heb gelukkig nog zo'n 600GB vrij dus ik maak me ook niet echt druk. Had laatst wel dat ik per ongeluk Fraps aan had laten staan en hij een door bleef filmen gedurende enige tijd. Meteen zo'n 200GB aan filmbeelden. :fluit
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Wat wil je kwijt

Vampsessed schreef:^ Hahahahaha jeremy goedemorgen xD
gebruik WEGAME beter dan fraps, fraps filmt te zware bestanden en vertraagt het spel. wegame niet ;-)
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Wat wil je kwijt

Snateraar schreef:
Vampsessed schreef:Die onbewerkte video's nemen 7,77 GB in :o
De sims basisspel, WA en AM samen ongeveer 10 GB
Downloads via launcher 1 GB
Mods en downloads 477 MB
Als we dan nog eens voor afbeeldingen en documenten, internetgedoe en alles erbij doen 1 GB
Waar is die 40 GB dan naartoe?!
Besturingssysteem misschien? En dan heb je nog het virtuele geheugen(3 GB), en wat andere bestanden(zo'n 5 GB)
Naar geheugen gaat geen gigabytes van je hardeschijfen lol xD heeft er niks mee te maken

Vega pro neemt ook wat ruimte in beslag. Besturingsysteem zon 5 gb en alle kleine bestandjes bij elkaar paar gigabyte gaat altijd snel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Wat wil je kwijt

revolutionart schreef:
Vampsessed schreef:
gebruik WEGAME beter dan fraps, fraps filmt te zware bestanden en vertraagt het spel. wegame niet ;-)
Maar ik gebruik helemaal geen fraps?
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Wat wil je kwijt

Vampsessed schreef:
revolutionart schreef:
Vampsessed schreef:
gebruik WEGAME beter dan fraps, fraps filmt te zware bestanden en vertraagt het spel. wegame niet ;-)
Maar ik gebruik helemaal geen fraps?
Nee maar als je fraps wilt gebruiken is WEGAME beter :applaus
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Wat wil je kwijt

Vampsessed schreef:Ik was niet van plan om fraps te gebruiken. Maar binnekort ga ik een paar programma's nodig hebben en dat gaat onmogelijk zijn :S
Koop een externe hardeschijf ;)?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat wil je kwijt

Ja dat kan je gebruiken :)

Maar misschien is het handig in het vervolg een topic te openen in het technische gedeelte? De laatste tijd wordt dit topic iets te veel gebruikt voor vragen en andere dingen die eigenlijk makkelijk in een apart topic kunnen ;)
Afbeelding
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Wat wil je kwijt

Xelles schreef:Ja dat kan je gebruiken :)

Maar misschien is het handig in het vervolg een topic te openen in het technische gedeelte? De laatste tijd wordt dit topic iets te veel gebruikt voor vragen en andere dingen die eigenlijk makkelijk in een apart topic kunnen ;)
Xelles dit is toch een soort chat volgens jullie? dan kan je hier toch zeggen wat je wil. daarom pleite ik all voor een chat mja. dus zie het nut niet zo in van jou antwoord

@Vamp

Die D schijf kan je gewoon gebruiken ik heb hier 2 TB verdeelt over 4 x 500 gb schijfen. :P maar externe hardeschijf is makkelijk en zijn niet zo duur meer ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Wat wil je kwijt

he jammer....
maar goed... morgen ga ik winkelen met mijn schoonmoeder... voor accessoire's voor t nieuwe huis :D

en mijn vent gaat laminaat leggen... en dan zijn t gelukkig alleen nog kleine klussen die gedaan moeten worden...
hoop met 2 a 3 weken wel klaar te zijn.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten