Spiderlady13 schreef:O, telefoon heb ik (gelukkig) nog wel. Die heb ik nog van de KPN.
Maar ik heb ook nog gewoon internet, ook al is het wel errug traag.
Heb ook idd internet maar ook erg traag.. TV ging ineens uit onder NCIS beetje jammer
start ik vanochtend mijn computer op staat het beeldscherm op 800 x 600 al mijn shortcuts op het scherm een zooi als ik het weer terug zet op het juiste formaat.
hiki schreef:start ik vanochtend mijn computer op staat het beeldscherm op 800 x 600 al mijn shortcuts op het scherm een zooi als ik het weer terug zet op het juiste formaat.
vast een nieuwe driver update? erg irritant
Heb ik ook wel eens gehad, systeemherstel en de driver van je grafische kaart opnieuw installeren.
Enne, als je deze begrijpt, krijg je van mij een koekje.
Snateraar schreef:
Volgens mij ontbreekt het laatste deel van het plaatje. Wat is dit nou Snateraar, ons een koekje beloven op iets wat niet op te lossen is doordat jij ervoor gezorgd hebt dat een deel van de som ontbreekt.. lekker hoor
Snateraar schreef:
Volgens mij ontbreekt het laatste deel van het plaatje. Wat is dit nou Snateraar, ons een koekje beloven op iets wat niet op te lossen is doordat jij ervoor gezorgd hebt dat een deel van de som ontbreekt.. lekker hoor
Het is geen som..
Wiskundige limerick.
A dozen, a gross and a score;
Plus three times the square root of four;
Divided by seven;
Plus five times eleven;
Is nine squared and not a bit more.