^
Dat is niet lullig. Als zij het uitmaakt dan kan ze toch niet jaloers ofzo zijn?
Bij ons in de klas vechten 3 meiden voor 1 jongen haha echt zielig voor dat joch.
Ik moet binnenkort ook weer eens mijn nail-arts posten (:
Echt balen, op de OPI Facebook pagina kan je de hele Muppets-collectie winnen, maar je moet 18 zijn en in Amerika wonen. Jammer genoeg ben ik allebei niet
^^ Doe je vingertopje in een bakje met lauw water, laat deze even weken. Pak dan een bokkenpoot (speciaal nagelinstrument) en duw je nagelriemen zachtjes wat naar achter. Pakt dan een goede! Handcreme en doe een dot op je nagelriemen. Masseer dit rustig in. Als je dit 1 x per week doe zit het wel goed
Pff, ik wil echt ongesteld worden, heel raar. Maar ik heb echt buikpijn enzo, ik haat het dat we in het weekend altijd zoveel doen, volgend weekend gaan we niks doen.
En ik haat jongens, ze denken altijd dat ze grappig zijn en ze zijn eht echt nooit (in mijn geval dan) ga er echt nooit aan te beginnen.
^
Ik snap eig niet dat mensen dat direct ALLE jongens haten. Er zijn niet veel jongens irritant, heel veel zijn ook heel aardig. Er zijn trouwens ook meisjes die heel irritant zijn. (iemandinmijnklas)
Is mijn mening.
Maar als jongens je pesten kan ik het snappen.
^^Ik vind jongens juist beter dan meisjes
En vind juist dat ze humor hebben (die in mijn klas dan )
Meeuw...
Mijn crush maakte een ''verleidelijk'' gebaar naar het meisje dat hem ook leuk vind --''
Niet lief D:
Al praat hij wel meer met mij :3
MAar dat betekent toch nikz
Mijn crush hing vandaag opeens boven me O: We hadden Frans toets, ik heb samen met hem Frans, en ik had nog even mijn boek gepakt om woordjes te leren, toen keek ik naar boven en hing ie opeens zo schuin boven me haha
Jammer genoeg heeft hij nog steeds een vriendinnetje (ze zit ook in m'n klas, aargh) ne ik denk niet dat het heel snel uit gaat.. maar als het zover is, ben ik er muhaha