^haha
Ik ga zo (of morgenmiddag

) voor iemand (weet niet meer wie, kijk straks wel ff) een recensie schrijven over Pirates 4, want die heb ik vanmiddag gezien

Ik denk toch dat het morgenmiddag wordt

En ik heb morgen een pinksterconcert waar ik geen zin in heb, ik moet er om 9:30 al zijn

Ik heb zin om net zo'n onzinnig verhaal te typen als Mich... Ik heb dat verhaal trouwens ook gelezen.. Maargoed, wat ik de afgelopen twee dagen heb gedaan: Opstaan, eten, konijnenhok verschonen, douchen, wachten tot dat mijn huiswerk gestuurd wordt wat niet gebeurt, naar mijn zus gaan, bij mijn zus en haar vriend Room 1408 kijken, dat is trouwens wel een vage film, maar wel leuk, slapen, eten, douchen, tutten, rumikubben, eten, rumikubben, van plan zijn om om 14:45 te vertrekken naar de stad voor Pirates 4, er om 14:45 nog eens achter komen dat Pirates 4 niet om 15:30 begint maar om 15:00, snel fietsen, Pirates kijken, terug gaan, eten, wachten, opgehaald worden, oefenen voor het concert van morgen, en dit verhaal typen. Goh, da's toch best wel veel, wedden dat niemand dit gaat lezen... Ik ben trouwens erg benieuwd waar Mich al die onzinnige weetjes vandaan heeft, want dat soort sites zijn inderdaad wel melig! Ik follow op twitter ook zo'n account: Nutteloze weetjes, dit is de link:
http://twitter.com/#!/NuttelozeWeetje Dat is ook grappig

Volgens mij is mijn verhaal niet zo lang als dat van Mich, maar ik stop toch. Ik kom er trouwens net achter dat ik die recensie morgen naar Kimberly moet sturen. Morgenmiddag dus, nu niet meer.