Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 84 van 250

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

O my, ik kwam op een hyve terecht waar ik echt van schrok. Iemand die mij een aantal jaar geleden heeft gepest, is vorige week overleden. Ik ben er nog geshockt van .. Dit is gewoon eng..
Ondanks dat hij mij die pijn aandeed, heb ik hem nooit dood gewenst.. Het schijnt dat hij te hard reed met de auto, 2 dagen in coma heeft gelegen en dat daarna "de stekker eruit is getrokken".. Best heftig, hij was net 19.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Zal ik mijn Sims op een snellere computer gooien, en dan vermoord worden door mijn broer,
of gewoon braaf zijn?
Nahh, doe dan straks toch maar optie 1 :3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Morgen eerste en laatste uur uit! Vandaag ook al twee uur eerder uit. Lerares nederlands is ziek! D:
Wens ik mevrouw Mulder niet echt toe want ze is superaardig T_T
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

kan ik mijn fiets niet vinden, rijd een brugger me aan, rijd een automobilist die belt me bijna aan, moet ik een half uur omfietsen, faal ik in mijn NA SO, raak ik bijna mijn CD kwijt, en nou hoop ik dat mijn broer ook niet gaat lopen k*tten want dan is ie dood >.<

Dat was dus mijn dag :glare
Gebruikersavatar
Admirationmadness
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
vr 30 sep 2011, 20:27

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

De Sims staat bij ons op mijn broertjes computer, omdat ik 'maar' een laptop heb. Maar nu heeft hij gisteren in een boze bui alles van Sims eraf gegooid én een wachtwoord op z'n computer gezet en nu zie ik hem 2 weken niet meer -.-'
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

8% kans dat mijn nl lerares voor de herfstvakantie opduikt, ik heb haar maar 1x gezien. Iedereen vind het super zielig enzo, ookal van die ene 50 minuten was ze aardig.
En mijn ma is met mijn pa naar de dokter :x
En heb 2 uur aan mijn hw gezeten, heb godverdomme weer een onvoldoende, en ik had er dit x zoveel aan gedaan. Verdomme.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Wow, hoe weinig huiswerk voor morgen ;o
Engels en NL had ik al af.. Alleen klein beetje techniek..
Jammer dat ik vooruit moet werken T-T
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Matthieu
Erg hé? :sweatdrop

Mijn pa heeft de ziekte van meniere ...


EDIT;
Mijn pa moet nu 2x in de week gaan zwemmen in plaats van naar de fysio gaan. En ik moet dan waarschijnlijk mee ;ooo
Ik zei zo van; "Maar er zit daar veel chloor in het water", want dat zwemt nogal k*t

Ik weet iig niet of het erg is... Want je kan het nergens vinden, omdat het zo onduidelijk is..
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 03 okt 2011, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten