@Zinoo: Krijg je daarvoor een week vrij van school ?
Vandaag beginnen om 12 uur, tot 3.. Dan naar huis, woensdag naar de dokter betekent: geen school en donderdag standaard vrij. En adn vrijdag weer. Van mij mag het altijd wel zo zijn
^
Het kan al zijn dat hij al vrij heeft volgens mij
Eerste 3 uur vrij
En me ma vindt me een super kind ;d
Heb net de was opgehangen & we zijn boodschappen wezen doen, met de rolstoel ofcourse.
Me kat heeft er vannacht in gelegen x'D
Zoo en nu mijn Ipod gaan zoeken :'3
Hij zat gelukkig niet in de was c:
Mumumumuuuu. Vandaag komt die gast die mijn gitaar zou kopen, 'k heb er nu al spijt van.
Maar ik deed er toch niks mee, en was het trouwens ook al verleerd, dus ja.
edit;
^ ojah, dat is alleen al je ochtend. :3
Laatst gewijzigd door xRainbow op di 07 jun 2011, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn toetsweekrooster is zooo lekker Nja, wel elke dag twee toetsen maar dat maakt niet uit. Elke dag van 8.35 tot 10.05 en vrijdag maar tot 9.15! En daarna lekker vakantie... Nu nog wel 1,5 week gewoon les maar dat is zo voorbij.
Ik wil even kwijt dat ik bezig ben met een blog!
Ik wil al zo lang stukjes schrijven maar kon er nooit een goed platform voor vinden (behalve natuurlijk met dagboek ). Ik ben er nog even druk mee bezig, maar over een paar minuutjes zal ik de site doorgeven zodat jullie heb ook kunnen bekijken!
we hadden zo van die toetsweek (het is dan over wat je nog weet van het 1e en 2de jaar) krijgen we aardrijkskunde en economie voorgeschoteld, het is eigenlijk nog raar dat ik mijn ogen heb.. WTF ik wist er niets van wat is absolute afstand of zo iets, en relatieve afstand, of zo iets.. 0.0.. noooit gehad.. Moest je dingen uitrekenen, geeeeeen idee hoe je dat ook maar moest doen... Ik ben blij, en hoop nog steeds, dat die toets echt niet mee telt (op een of andere manier, telt hij bij sommige vakken wel mee, en bij andere vakken niet) anders gaat mijn hele M&M cijfer omlaag.. (ik sta nu nog een 9.. dat wordt dan echt een 7 of zo.. o.O)
Ik ben helemnaal gelukkig, ik heb de Sims 3 op de computer gezet... en hij is nog nooit zo snel geweest <3
Aan het begin geeft hij wel wat aan van de videokaart, maar dat boeit me niet<3
Vincents schreef:Mijn vriend, jeweetwel die ene die in coma lag, is wakker!
Omg ik ben zo blij!
@ Hikari: Gisteren hebben ze geprobeerd hem wakker te maken. Hij werd eventjes wakker en zei dat hij dorst had Maar daarna viel hij terug in slaap. Nu is hij deze morgen terug wakker geworden en heeft hij kunnen eten en drinken. Hij kon ook de naam van zijn ouders enzo zeggen, dus hij houdt er waarschijnlijk niets aan over
gelukkig is hij wakker!
toch nog veel beterschap hopelijk houd ie er niets aan over en kan ie snel het ziekenhuis uit
straks simmen :3 heb ik al te lang niet gedaan :3 (gisteren nog maar nouen)