Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 79 van 250

Imme
Teamlid Teamlid

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Dat ik komende maandag pas schoolfoto heb en dat ik echt geen idee heb bij wie ik in de klas zit. De klassen zijn weer verandert en het enige dat je kunt zien zijn de leerlingnummers. Ga met wildvreemde op de foto xD (nee hoor :P )

Edit: De sims 3 site faalde net echt. Ik ging me dus aanmelden en dan krijg je dat aparte schermpje om in te loggen. Ik log in, krijg ik in dat mini-schermpje een deel van de sims 3 pagina te zien en alles werkte ook in dat mini schermpje, kon gewoon op bijv. uitwisseling drukken, terwijl de achtergrondpagina waar ik eerst was er gewoon nog stond. Toen drukte ik het schermpje weg en toen wou ik naar mijn account, en toen zei die dat mijn account null0 of zoiets heette xD . Het faalde zwaar!
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Ga zo maar douchen denk ik, moet ook nog een heeeeel saaaaaaai boek gaan lezen :bored
Niet dat ik boeken sowieso leuk vind maar toch :P

En mijn moeder ligt de hele tijd in een deuk omdat mijn vader emailtjes stuurt met de A ipv de E omdat de E het niet doet xD
Just be kind.
Imme
Teamlid Teamlid

Bijna weekend :D . Nog twee uurtjes biologie zometeen.

Edit: Okay dus ik fiets naar school toe voor de laatste twee uur biologie. Ik kom daar bij het lokaal, staat er: de les van perq aan 5v 7e+8e uur vervalt. Ik ben blij dat het uitvalt, maar op her rooster stond niets en ik was dus al om elf uur uit en niets voor niets terug gegaan naar school :cursing .

Maar nu dan weer eens een keer simmen na lange tijd :D

Laatst gewijzigd door Imme op vr 30 sep 2011, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

lekker actief hier x3
Achjaa, had vandaag 2 uur uitval :swing
Was dus om 11.20 uit :3

Weekend! :laugh

btw; 4100e post :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re:

Simsfreak schreef:lekker actief hier x3
Achjaa, had vandaag 2 uur uitval :swing
Was dus om 11.20 uit :3

Weekend! :laugh

btw; 4100e post :3
Niet huilen, ik ben weer terug ;3
Kamp was echt geweldig, ook al ben ik drie x bijna op mijn bakkes gevallen xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
YEEEEY! Marlinde is back <3

Ik verveelde me al zonder je :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Ixors
Oplichter Oplichter

Aangezien ik vandaag vrij was heb ik liggen simmen, maar het was saai. (sorry, oh lieve sims, ik zal het nooit meer zeggen.) dus ik net een halfuurtje geleden ofzo op msn gegaan, begon m'n beste vriendin (nu op een andere school) tegen me te spammen :P We hebben afgesproken en we gaan eindelijk nog eens wat doen samen! :D Zometeen komt ze hier heen hehe :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten