Dat ik komende maandag pas schoolfoto heb en dat ik echt geen idee heb bij wie ik in de klas zit. De klassen zijn weer verandert en het enige dat je kunt zien zijn de leerlingnummers. Ga met wildvreemde op de foto (nee hoor )
Edit: De sims 3 site faalde net echt. Ik ging me dus aanmelden en dan krijg je dat aparte schermpje om in te loggen. Ik log in, krijg ik in dat mini-schermpje een deel van de sims 3 pagina te zien en alles werkte ook in dat mini schermpje, kon gewoon op bijv. uitwisseling drukken, terwijl de achtergrondpagina waar ik eerst was er gewoon nog stond. Toen drukte ik het schermpje weg en toen wou ik naar mijn account, en toen zei die dat mijn account null0 of zoiets heette . Het faalde zwaar!
Heb zin in iets romigs, ijs ofzoo
Door Robin
En ik heb gechat met: Engelsen, Nederlanders, Tunesiër, Indonesiërs, Amerikanen, Spanjaarden, en een Fin ^^
Best erg
Bijna weekend . Nog twee uurtjes biologie zometeen.
Edit: Okay dus ik fiets naar school toe voor de laatste twee uur biologie. Ik kom daar bij het lokaal, staat er: de les van perq aan 5v 7e+8e uur vervalt. Ik ben blij dat het uitvalt, maar op her rooster stond niets en ik was dus al om elf uur uit en niets voor niets terug gegaan naar school .
Maar nu dan weer eens een keer simmen na lange tijd
Laatst gewijzigd door Imme op vr 30 sep 2011, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Aangezien ik vandaag vrij was heb ik liggen simmen, maar het was saai. (sorry, oh lieve sims, ik zal het nooit meer zeggen.) dus ik net een halfuurtje geleden ofzo op msn gegaan, begon m'n beste vriendin (nu op een andere school) tegen me te spammen We hebben afgesproken en we gaan eindelijk nog eens wat doen samen! Zometeen komt ze hier heen hehe
Ik haat de sims 3 launcher. Probeer nu al meer dan een uur dat rotding op te starten en lukt maar niet. Ik wil simsen!!! Heb al geen vrije tijd en als het even kan werkt het natuurlijk weer niet mee