Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 79 van 153

Gebruikersavatar
Vincents
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
465
Lid geworden op:
zo 26 sep 2010, 10:15

Re: Wat wil je kwijt?

Thanks :)
Hij wordt wordt waarschijnlijk zondag uit coma gehaald, en maandag kan ik hem bezoeken.
Er mag nu nog niemand bij, zelfs niet zijn ouders..
Ik vind dit zo erg! Gewoon gevallen met z'n skateboard, op een comunniefeest...
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt?

omg Levensweg is iig wel grappig :'3
ik heb nog niet echt iets gespeeld aangezien de tweeling nu nog baby is (thank god dat we nu de levensduur per leeftijd kunnen veranderen)
het ojaa in de douche is eeh... apart als je die blur/bokjesdingen niet hebt :sweatdrop
en mijn brandweer man heeft voor het eerst een kind moeten redden uit een huis! ;D *vond het awesome om te zien* hij liep zo rustig met dat kind op zijn schouders het huis uit :'3

ich bin weer verslaafd aan sims spelen :3

omg die tweeling is opgegroeid en 1 van hun is dnek ik ergens anders verwekt ofzo :sweatdrop ze heeft zwarte haartjes en geen van haar ouders heeft zwarte haartjes :sweatdrop
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Wat wil je kwijt?

Denk ik gewoon even met de laptop kunnen zitten op mijn bed: Nee hoor, een mug denkt leuk te zijn. :angry
Dat ze steken is één ding, maar moeten ze daarbij ook nog zo'n herrie maken. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Ik moet mijn moeder nu echt heell veel helpen, ik hoop dat ze vrijdag alleen maar een 'voetje' hoeft te hebben van gips.
Dit is trouwens ook de eerste keer dat ze wat breekt xd
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Wat wil je kwijt?

Wow, is gisteren Beestenbende aangekondigd, worden
we nu al verzwolgen van het nieuws :s
Ik zou het ( eerlijk gezegd) leuker hebben gevonden als het
was verspreid, het duurt nog vet lang en nu bekijk ik het meeste
spul al niet meer. Net als bij LVW. Maar ik mag niet zeuren :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Wat wil je kwijt?

Yay hiki :D

Pfoef het is zo warm, maar niemand kan mee zwemmen, dus zit ik hier maar binnen achter mijn computer geschiedenis te doen. :cry
En het is ook nog dood op Sims Nieuws ;o

\/ Oww da's niet echt fijn nee :O
Maar bij ons in het dorp is het niet een 'normaal' zwembad, maar een natuurzwembad in de gracht van een fort of zo. Dus het is groen water enzo, en je kan er alleen heen als je er een abonnement op hebt (je kan abo van een week, een maand of de hele zomer nemen). Het klinkt heel stom of streng, maar dat is het niet. Want doordat je er alleen heen kan als je een abonnement hebt, zijn er niet zo veel van die irritante jongens (sorry jongens, niks persoonlijks ;p) en wordt er niks gestolen. (: En nee, het water is ook niet vies, het is juist veel schoner dan chloorwater. :)

Zo, hele uitleg :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Evelieen op za 04 jun 2011, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Wat wil je kwijt?

^ Muhh, ik moet niet aan het zwembad denken. Tenminste, bij mij in de buurt moet je er niet heen gaan.
Er word altijd wel vanalles gestolen enzo, en laatst waren er ook al 2 fietsen en een portemonnee (wat een vreemd woord is dat eigelijk xD ) weg. :o
En dat was de fiets van een meisje dat daar werkte. :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Takeshi's castle (H)

Mijn opa & oma zijn nu hier, en ik heb te horen gekregen dat ik veplicht ben om morgen naar de bios tre gaan xD
Ik ga zowiezo al met me pa, naar POTC 4 in 3D ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

wtf, ik heb dus even ongeveer 2 uur onder de douche gestaan, oeps :sweatdrop ..

bowlen was gisteren echt grappig.. Ik gooide de eerste keer, meteen strike XD Maar toen mocht ik niet meer zo gooien, hoe ik gooide van een vriendin, omdat je hele tijd KABOEM hoorde XD en toen ging ie de hele tijd de goot in,, Ik heb met het eerste potje verloren, en toen begonnen we met het tweede potje, ik stond vet achter, haal ik de laatste keer weer een strike XD en toen had ik bijna gewonnen XD
maar toch alletwee verloren..
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Pffoe, het is echt verschrikkelijk warm, net zoals gisteren. En wie gaat er dan naar de stad kleren kopen? Juist, ik. Haha. Maar ik heb gisteren wel een leuk hemdje bij de Sting gekocht en vandaag een korte broek en een hemdje bij de Jeans Inn en bij de V&D hele leuke slippers van Esprit! Ik had nog superleuke pumps gepast, normaal loop ik alleen maar op platte schoenen, en ze zaten echt heel lekker maar uiteindelijk heb ik ze toch maar niet gekocht, ik zou niet weten wanneer ik ze aan zou moeten trekken.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten