Jozz schreef:ik ben ook weer een beetje boos, ik heb vorig jaar in Parijs een armani jeans shirt gekocht een witte, maar er zat na 3 maanden een vlek op die er nog steeds in zit en mijn ma krijgt hem er niet uit.
nog tips??
mijn moeder gebruikt dan een of ander wonderspul, vanish
ik weet bijna zeker dat jouw moeder dat al heeft geprobeerd, maar je weet maar nooit
^
Mijn vriend had een keer verf op zijn shirt gemorst, hij heeft expres meer gemorst omdat dat nog leuk stond .
Kan je d'r niet wat overheen ververven ofzoo?
Simmielove schreef:^
Mijn vriend had een keer verf op zijn shirt gemorst, hij heeft expres meer gemorst omdat dat nog leuk stond .
Kan je d'r niet wat overheen ververven ofzoo?
misschien
had ik ook voor de grap eens gezegt maar ik weet het niet
op welke plek is het? soms pimpt mijn moeder mijn shirt dan op als het eens bij mij gebeurt door er een knoopje ofzo op te naaien, dat staat soms best vet!
Ik ben er net achter gekomen dat Simmielove ( of Sanne. Ik weet niet wat je liever hebt ) in dezelfde plaats woont als ik. Ik wist al dat ze vlak bij mij op school zat. Maar het blijft raar om erachter te komen dat iemand die je via internet kent zo dicht bij je kan wonen. Achja, het is een kleine wereld
***school. --"
De wonden van mijn wijsheidstanden zijn ontstoken, waardoor 1 kant van mijn kaken nu weer dik geworden is en ik werd een paar keer uitgescholden voor freak en mongool.
Heb in de douche me gestoten mijn vinger doet nu pijn en is rood .
Mijn vader vind Green day een vreselijke band ! En ik vind 't juist superr mooi ! Ik ga morgen Indiana maken, en Indiana kijken