Leonie schreef:Arrrgh, ik word denk ik gek als ik nog meer posts in het 'Ja, ik heb hem'-topic zie. Geduld is zo moeilijk. En het is ook niet fijn om te weten of ik hem morgen wel heb
Ik krijg 'm nog binnen ;d
Maar ik speel de Sims 3 niet mere zo erg
Maargoed, vandaag ging wel, & iemand uit mijn klas moet zich morgen bij leerplicht melden ;o
& ben morgen eerste vrij
En daarna een weekend van 4 dagen
Ik moet 11 juni naar de kapper, maar weet niet wat ik met mijn haar moet ;s
misschien verf ik een deel zwart/bruin, want mijn haar is heel licht blond :3
maar ik zie wel :3
verder...
wie wil van huid ruilen?
een eczeem huid, die heel erg jeukt + open gekrabte armen + wondje onder me kin en onder aan mijn wang echt een geweldige aanbieding!
inruil voor jou niet eczeem hebbende huid!
morgen ga ik dus ook echt weer niet gymen... mijn armen zien er niet uit en die mensen zullen ook wel denken
Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op di 31 mei 2011, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: We gaan het niet hebben over illegale activiteiten ;)
Vandaag weer een poging wagen voor de sims 3 Levensweg. Maar ik hoop dat ik hem hier thuis nog kan installeren want als ik het op de camping doe dan kan ik hem wss nog niet spelen want je moet volgens mij een update installeren en daar heb ik geen internet
V: Oh, maar ik dacht dat je een update moest installeren wil je kunnen spelen. DACHT ik te lezen op de homepage Maar mij kennende zal ik het wel weer verkeerd gelezen hebben
Laatst gewijzigd door MelissaRoos op wo 01 jun 2011, 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je van Bol.com mail heb gekregen dat hij is verzonden, dan is hij verzonden. Krijg je hem niet binnen? Dan ligt dit aan de tnt
Ik heb trouwens mail gehad dat hij vandaag komt! Ben benieuwd
Verder ben ik nog steeds stront verkouden, word er gek van! En slaap ook weer mega slecht...mweeeeh
Ik had hem beter bij bol.com kunnen bestellen, had ik wel gedaan maar ik dacht dat hij pas veel later zou komen doordat er 2 juni stond als release dag Dat had veel gestress en gezeur voorkomen haha, maar oke maakt niet uit.
Wauw, al sinds maandag ziek, koorts, spierpijn, gewoon griepje dus, bijna weer beter,
mijn ma gaat vandaag levensweg voor me kopen, moet wel wachten tot half 7 ofzo, want mijn ma moet werken, maarjaa.. ben iig blij.. Maar nogsteeds ziek en duizelig.
Ik ben nu dus boos. Dixons, BS, intertoys en FRS verkopen levensweg pas vrijdag. Waar slaat dat op!
Edit: Ik heb nu echt een wtf moment. De medewerker van BS zei dat ze m nog niet hadden. Thuis nog even bellen omdat ik het toch een raar verhaal vond aangezien het de releasedag is. Zegt die vent dat ze m gewoon verkopen!
Gelukkig is mn ma zo aardig om weer naar dorp te gaan. Zelf voel ik me nogal ziek dus vandaar.
Ik voorspel dat het een rustige dag hier wordt vandaag
Ben Levensweg aant installeren nu! Dat wordt gamen tot ik er bij neer val (of tot mijn vriend me weg sleurt bij de PC)
Iedereen veel plezier! En ook iedereen veel plezier die naar de Buiten speel dag gaat vandaag :") Ik reed door de stad, mocht ik niet verder fietsen omdat ze daar an het opbouwen waren voor die speel dag. Echt belachelijk.
Omg.
Ik heb altijd wel problemen met uitbreidingen.
Of ze willen niet installeren, of whatever. Er is altijd wat. ¬¬
Maargoed. Ik ben nu de hele handel opnieuw aan het installeren,
omdat de launcher niet opstartte.
Blijkbaar had ik dat ook niet hoeven doen, maarja. Ben er nu toch
al mee bezig.