Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 74 van 108

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik ben het op dit moment ook en ik kom ook niet verder dan een paracetamol. Als het 's avonds heel erg is dan ga ik een boek lezen met een kruik op mijn buik, want als ik lees dan denk ik even niet aan mijn buik.

Ik mag van mijn moeder niet eens aan de pil en als we op vakantie gaan als ik het ben heb ik lekker pech. Maar dan kan ik waarschijnlijk ook niet zwemmen want een tampon inbrengen lijkt me eng.
Afbeelding
Ixors
Oplichter Oplichter

Toen ik ongesteld was op vakantie (wij huren dan zo'n vakantiehuisje) heb ik geprobeerd voor het eerst een tampon in te brengen. Geloof me het was echt helemaal niet fijn - ik was zo gestrest, ik was een week te vroeg en het duurde een halfuur voor ik hem er in durfde doen maar het was echt helemaal niet fijn - en dus heb ik gewoon 2 maandverbanden in mijn zwembroekje gelegd en dan snel in het zwembad duiken, want in het water stopt het bloed met komen. Ok, als je eruit komt heb je net een HUGE.. hoe zeg je dat, mannelijk geslachtsdeel? XD Maar je kan tenminste zwemmen. En als je eruit komt, snel handdoek om en snel naar de wc rennen. Het water word toch gefilterd. Het klinkt misschien echt vies, maar je merkt er niets van hoor? :S
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Maar ja, ik hoop dat ik het niet weer word als we op kamp gaan, das echt ongelooflijk irritant..
Maar ja, zou wel kunnen, ben in de vakantie 2x kort ongesteld geweest dus :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik ben in de vakantie 1x ongesteld geworden, ik blijf nu de pil doorslikken tot na de werkweek, ik zal dan ongesteld worden ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Luna schreef:^ Jaloers :(

Wat nemen jullie tegen die krampen? Ik vind het echt irri :c
Aleve Feminax werkt goed (bij mij iig..) :)

\/ Kan natuurlijk ook :P Maar als het heel erg is bedoel ik, werkt dat bij mij beter :)

Laatst gewijzigd door Evelieen op zo 04 sep 2011, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ of Ibuprofen of gewoon paracetamol qq

gisteren was dag 2 van ongesteldheid
en
ik ging dus duiken
met twee duikpakken tegen de kou
en
mijn tampon dinges lukte dus niet want hij deed pijn - klote ding -
dus
toen moest ik een hele dag duiken en zwemmen zonder tampon oid ;S

en toen
steeds als we hadden gedoken
als een gek naar de wc rennen
bikinibroekje schoon vegen
dat werkt echt nog goed ook qq

maar ik had dus een lichte dag en ik heb het overleefd :3
Afbeelding
Simmielove

Ik heb nog nooit last gehad van een tampon ;o
Ik vind het veel handiger als maandverband, want ik lek dan altijd door, en dan vooral als ik slaap, en ik merk dat dus niet c:
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^ ik ook :$
__
Ugh 2 uurtjes bij cool cat geweest.. Alles wat ik leuk vond kreeg ik als antwoord : Nee !! Terwijl mijn moeder alleen maar lelijke dingen pakte.. en dan noemt ze mij gemeen :S

\/ Ja dan moeten ze mij 300 euro geven heb ik al 150 euro in 2 winkels uitgegeven :P
Ik hou niet van fake

Laatst gewijzigd door Rita op di 06 sep 2011, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
AnsjJ2

Rita schreef:^ ik ook :$
__
Ugh 2 uurtjes bij cool cat geweest.. Alles wat ik leuk vond kreeg ik als antwoord : Nee !! Terwijl mijn moeder alleen maar lelijke dingen pakte.. en dan noemt ze mij gemeen :S

\/ Ja dan moeten ze mij 300 euro geven heb ik al 150 euro in 2 winkels uitgegeven :P
Ik hou niet van fake
Hoezo ik hou niet van fake? jou dure broeken worden wel door Chinese kindjes dan gemaakt. Er is niks mis met de broeken van H&M, of zelfs de zeeman! En dat laatste klinkt misschien afschuwelijk, maar daar krijgen ze ook steeds modieuzer dingen! Vind dure merk broeken sowieso overdreven, je doet er net zo lang mee als een broek van de H&M :sweatdrop En daar heb je ook broeken van 50 a 60 euro, dus die zijn ook niet al te goedkoop, maar wel van goede kwaliteit!
Simmielove

Mijn broeken komen van de Miss Etam. A ders pas ik ze niet :x
Ik wil voorlopig echr niet gaan winkelen, mss ooooit een keer met mijn vriendinnen maar als ik thuis kom krijg ik dqt gezeik weer ><

Het probleem is dus, ik pas geen broeken van de H&M, en als ik ze pas zit het kruis 'te laag', zeikende moeder ><
Die vind het al te laag als het 1 mm te laag zit ><
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 07 sep 2011, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie