Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 72 van 153

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt?

Gisteren was best gezellig, ik was dan wel niet bij de chat, maar wel bij een verjaardag, & het was best gezellig ;d
Ze waren allemaal zo aardig om buiten te gaan roken. & ik heb lekker met de honden geknuffeld ;d

Helaas, morgen weer naar school :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
plykier1
Podium hulp Podium hulp

Ik moet nog een hele opdracht maken voor informatica morgen, en ik begrijp er net zoals de rest van de klas helemaal niets van. En die leraar wil ook helemaal niets uitleggen.
En ik kom er net ook achter dat het weer op dinsdag erg slecht is, en dan moeten we nou net sportdag hebben.

En ik heb daarnet ook nog mijn WTF-momentje van de dag gehad :D:
http://www.ongein.nl/video-altijd-grapp ... 13871.aspx
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ XD

Oke, kort vraagje tussendoor: weet iemand wat het HBO (of iets vergelijkbaars) in het engels is? op google kan ik het niet vinden. :S

laatmaar, al gevonden :)

en blegh, ik heb keelpijn. >.<

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op zo 29 mei 2011, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

suspicious:3
Mest analist Mest analist

.. NEEE, wil ik naar tab toe gaan in sims, en nu zit ik dus vast o.O..
Ik heb tab dan, maar tab is het hoofd van haar.. Dus ik zie alles nu vanuit haar ogen, kan niet terug, en kan niets doen.. ugh..
Iemand een oplossing, anders sluit ik hem af, ik heb hem namelijk net opgeslagen..

v dat heb ik ook .. maar volgens mij wordt het lichter.. ;9 maar dat weet ik niet.. Ik merk het eerst, en daarna niet meer.. :P

EDIT: ik sluit hem maar af, en dan op nieuw.. wow, ik heb echt mazzel dat ik echt net daarvoor heb opgeslagen XD

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op zo 29 mei 2011, 15:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
MelissaRoos

^ Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb als ik mijn sims even minimaliseer en ik weer terug ga, mijn beeld opeens veel donkerder is? Heel irritant, ook geen idee hoe je dat oplost maar dat is vervelend als je een dagboek hebt etc.

Ik hoef morgen nog niet naar school toe, moet alleen wel bloedprikken. Achja, zijn we ondertussen wel gewend :sweatdrop Voel me sinds november al heel ziek etc en niets helpt en er komt ook niets uit het bloedprikken, maar ja. Aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant wil je ook wel graag weten hoe het komt dat je je nu ondertussen al iets van 7 maanden enorm ziek voelt :sweatdrop En het is ook niet echt goed voor school, aangezien ik op school ook amper mijn gedachten bij de les kan houden en leren gaat me ook niet goed af.. Maar hopen dat ik wel over ga dan he. :sweatdrop
Love your life
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Net foto gemaakt met mijn neven en nichten als cadeau voor mijn oma's 80e verjaardag :)

Was echt vet melig. Mijn neef deed z'n broek omlaag xD
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik HAAT chocola!
Ik nam net een hap en mijn tand deed krak en nu zit ie loss D:
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik zit erover te denken om een forum spel hier te starten ;p

Ik ben best druk, zo wat drinken & chips eten ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Kan iemand mij misschien ff zeggen wat de functie is van het evenwichtsorgaan? (zo precies mogelijk :$ het is logisch dat het iets te maken heeft met evenwicht, maar wat precies?)

hebben we zo'n lijstje in ons boek van functies van de dingen in je oor, staat er bij evenwichtsorgaan niets bij.. -haat aan de mensen die ons boek maakt..-
Afbeelding
Lisa is de naam
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

laten merken of je rechtop staat? :?
xD
ik ben een eend, ik kon niet trainen, dus ik ging bellen naar de trainer, zegt die dat er geen training is --''
dus ik zo zeggen tegen mijn moeder, wordt die boos omdat ik het al wist en het niet zei (A)
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ nop, je evenwichtsorgaan zit in je oor. ;)
Met behulp van je evenwichtsorgaan kun je bepalen of je rechtop staat, etc. Met je evenwichtsorgaan behoud je dus je evenwicht. ;) Duizeligheid word ook veroorzaakt doordat het evenwichtsorgaan (even) niet goed werkt. ;)
MelissaRoos

Hikari-desu schreef:^ nop, je evenwichtsorgaan zit in je oor. ;)
Met behulp van je evenwichtsorgaan kun je bepalen of je rechtop staat, etc. Met je evenwichtsorgaan behoud je dus je evenwicht. ;) Duizeligheid word ook veroorzaakt doordat het evenwichtsorgaan (even) niet goed werkt. ;)
Oooooh :sweatdrop Ik ben niet goed in biologie haha.

Ik ga morgen kijken of ze Levensweg bij frs of intertoys hebben, i hope so (A)
Love your life

Hikari-desu schreef:^ nop, je evenwichtsorgaan zit in je oor. ;)
Dankjewel :D

ik wil niet dat het morgen door gaat. bah, maandag meteen so/toets is echt irritant..
Afbeelding
Lisa is de naam
Charge
Oplichter Oplichter

Wat ik nog steeds niet snap is hoe zo'n bandje om je pols ervoor kan zorgen dat je minder wagenziek word. Dat had ook iets met je evenwichtsorgaan te maken dacht ik.
-----------

Volgens mij hebben we weer een verdwaalde kat in onze tuin. Sinds ongeveer anderhalve week komt het elke dag hier. We vonden t erg mager dus hebben we maar wat kattenbrokjes neergezet. Dat beest zat minuten later nog dat shoteltje af te likken. We gaan dus wss morgen zo'n lijn bellen om te kijken of er een kat in deze buurt vermist word. Me ma dacht nog een poster bij de bushalte gezien te hebben met die kat erop, maar die is al een week weg ofzo. Hopelijk vinden we het baasje en anders mag dat beest van mij hier intrekken :P
Gelukkig begon mijn kat niet te vechten met die andere. Wat trouwens een wonder is. Normaal is hij echt verschrikkelijk dominant. :O

Weergave- en sorteeropties

Gesloten