@Anna
Ik ben niet zoo gestoord hoor! Gek ben ik! Maar gestoord! Dat is volgens Maike Caeser .
Ik ben nu super melig !
ik doe niet anders
ik heb ooit eens een film gemaakt, en daar had ik een doos op mijn hoofd met een mond, neus en ogen eruit gesneden, dat zag er uit joh
Ik denk dat ik een keer ga western rijden , alleen de manege waar ze het deden (dichtbij mij) is opgedoekt. Maar ik moet het een keer doen . Is ook heel anders dan normaal paardrijden .
Ik denk dat ik een keer ga western rijden , alleen de manege waar ze het deden (dichtbij mij) is opgedoekt. Maar ik moet het een keer doen . Is ook heel anders dan normaal paardrijden .
staat niet op internet, die film was té beschamend ik kan misschien wel een snapshot er van maken, dat zal ik eens even opzoeken
Ik heb zo'n mooi plaatje op Deviantart gevonden en bewerkt <3. Misschien verander ik heb nog een beetje, maar ik ben iig best blij. Nu nog mijn Economie afmaken...
Kijk:
een jongen had mij en mijn vreindin geblokkeerd omdat we groepsgesprek wouden. Dus toen had ik een fake-email aangemaakt. En hem weer toegevoegd onder de naam van een meisje bij ons in de klas. Maar ik zit ook op mijn eigen msn! Dus ik zit nu tegen mezelf te praten en met een vriendin en een vriend van mij
Pfoe. Drukke dag gisteren, vandaag en morgen ook Van het weekend lekker niks doen. Nja, updaten ws En op visite. En huiswerk maken. Daar gaat mn weekend >.<