Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 71 van 250

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Wat wil je kwijt

maike0090 schreef:^^ Koptelefoons van Skull Candy zijn mooi ;D
Die zijn cker prachtig :D. Maar deze zijn nog van mijn moeder geweest, uit de jaren 70/80 dus. Echt vintage ^_^
Afbeelding
Terug!
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Simmielove schreef:^
Okayy xD

@Jozz
Doe het zeluff!!

@Anna
Ik ben niet zoo gestoord hoor! Gek ben ik! Maar gestoord! Dat is volgens Maike Caeser :lol.
Ik ben nu super melig :lol!
ik doe niet anders :glare
ik heb ooit eens een film gemaakt, en daar had ik een doos op mijn hoofd met een mond, neus en ogen eruit gesneden, dat zag er uit joh XD
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
xD Link!!

Ik denk dat ik een keer ga western rijden (A), alleen de manege waar ze het deden (dichtbij mij) is opgedoekt. Maar ik moet het een keer doen :wub. Is ook heel anders dan normaal paardrijden :D.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz

Simmielove schreef:^
xD Link!!

Ik denk dat ik een keer ga western rijden (A), alleen de manege waar ze het deden (dichtbij mij) is opgedoekt. Maar ik moet het een keer doen :wub. Is ook heel anders dan normaal paardrijden :D.
staat niet op internet, die film was té beschamend XD ik kan misschien wel een snapshot er van maken, dat zal ik eens even opzoeken
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik heb zo'n mooi plaatje op Deviantart gevonden en bewerkt <3. Misschien verander ik heb nog een beetje, maar ik ben iig best blij. Nu nog mijn Economie afmaken...
Afbeelding
Terug!
maike0090

Ik ben zooo melig bezig op msn

Kijk:
een jongen had mij en mijn vreindin geblokkeerd omdat we groepsgesprek wouden. Dus toen had ik een fake-email aangemaakt. En hem weer toegevoegd onder de naam van een meisje bij ons in de klas. Maar ik zit ook op mijn eigen msn! Dus ik zit nu tegen mezelf te praten en met een vriendin en een vriend van mij :lol
Afbeelding
Nina

Pfoe. Drukke dag gisteren, vandaag en morgen ook :O Van het weekend lekker niks doen. Nja, updaten ws :P En op visite. En huiswerk maken. Daar gaat mn weekend >.<
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik hoop da'k 't weekend thuis blijf (A). Kan ik me wis gaan maken voor die week :P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten