Me pa jailbreakt dat ding ^^
Heel handig ;p
Iig, ik ga denk ik wel voor de Iphone, als je ziet hoelang me pa er wel meedoet (hij heeft 'm al sinds hij is uitgekomen ofzo)

161 berichten • Pagina 8 van 9
Laatst gewijzigd door Jozz op di 10 mei 2011, 16:54, 4 keer totaal gewijzigd.
Ahum kuch.. Android goedkoop, ik heb android en het werk best wel goed hoor, vaak updates e.dAnsjJ2 schreef:^Als je jail braik verpest heb je er nog degelijk wel iets aan, gewoon even herstellen in iTunes, Klaar. Heb het zelf zo vaak gedaan, en 1 a 2 keer gehad.
+ Verder ga ik er geen discussie over houden
@Simmie: iPhone is echt de moeite waard, en Android is gewoon goedkopere versie er van. Dat is de waarheid.
Ik weet dat het een late reactie is maar die moet je echt kopen is een geweldig ding heb hem zelf ookAnna schreef:Ik heb nu een hele oude van Samsung. Nouja, heel oud.. 2 jaar geleden gekocht.
Maar nu ga ik denk ik de Nokia c6 kopen.
Ik ben sins gister trotse eigenaar van de Samsung Galaxy S IISteven schreef:ik wil een Samsung galaxy S II
hahahahaMarii schreef:Ik ben sins gister trotse eigenaar van de Samsung Galaxy S IISteven schreef:ik wil een Samsung galaxy S II
hahaha hij is super chill!! alleen internet op wifi doet bij mij af en toe niet om gek van te worden. en je moet ontzettend uitvogelen hoe alles moetSteven schreef:hahahahaMarii schreef:Ik ben sins gister trotse eigenaar van de Samsung Galaxy S IISteven schreef:ik wil een Samsung galaxy S II
Ik weet niet meer welke mobiel ik nu wil(heb nog steeds samsung star
)