Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

161 berichten • Pagina 8 van 9

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Welke mobiele telefoon heb jij?

Me pa jailbreakt dat ding ^^
Heel handig ;p
Iig, ik ga denk ik wel voor de Iphone, als je ziet hoelang me pa er wel meedoet (hij heeft 'm al sinds hij is uitgekomen ofzo)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

extra moeite......
en trouwens als je dat verpest heb je er ook niks meer aan
Kan je beter meteen een goede telefoon kopen waar je niks aan hoeft te doen

\/ alsnog succes met die iTunes en weet ik veel wat niet meer voor programma's die je alleen met apple dingen kan gebruiken :) lijkt me erg handig

geen probleem met Android hier trouwens, maar sinds wanneer is goedkoper dan slechter?

--
en ik vind de iphone lelijk... 8-) maar dat is mijn mening dat heeft nergens anders wat mee te maken
--

Laatst gewijzigd door Jozz op di 10 mei 2011, 16:54, 4 keer totaal gewijzigd.

AnsjJ2

^Als je jail braik verpest heb je er nog degelijk wel iets aan, gewoon even herstellen in iTunes, Klaar. Heb het zelf zo vaak gedaan, en 1 a 2 keer gehad.
+ Verder ga ik er geen discussie over houden
@Simmie: iPhone is echt de moeite waard, en Android is gewoon goedkopere versie er van. Dat is de waarheid.
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Jozz, wij zijn ook verslaafd aan samsung.. Ik wou ook een samgsung laptop, alleen de acer kwam er goedkoper uit XD

Onze grote tv @ woonkamer, is samsung
vorige oude kast tv van buiten was samsung, hij is jammer genoeg overleven aan water overlast ...
de nieuwe buiten tv is samsung
mijn mobiel is samsung
mijn vader's mobiel is samsung..
xD

-oké dit is nogal off topic..-

ik heb dan zo'n samsung c3050, maar ik wil aan de ene kant wel een nieuwe, maar niet te duur... so, mensjes welke zullen jullie aanraden ?
Afbeelding
Lisa is de naam
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

AnsjJ2 schreef:^Als je jail braik verpest heb je er nog degelijk wel iets aan, gewoon even herstellen in iTunes, Klaar. Heb het zelf zo vaak gedaan, en 1 a 2 keer gehad.
+ Verder ga ik er geen discussie over houden
@Simmie: iPhone is echt de moeite waard, en Android is gewoon goedkopere versie er van. Dat is de waarheid.
Ahum kuch.. Android goedkoop, ik heb android en het werk best wel goed hoor, vaak updates e.d :D! Maar goed, het ligt er dan ook een beetje aan welke telefoon je bij Android kiest natuurlijk :P

Ontopic; ik krijg volgende maand waarschijnlijk/misschien (of toch niet xd) de Blackberry Bold 9780 of de Blackberry Torch :D!! Eigenlijk is volgende maand over 5 dagen xd
Afbeelding
niek
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Anna schreef:Ik heb nu een hele oude van Samsung. Nouja, heel oud.. 2 jaar geleden gekocht.

Maar nu ga ik denk ik de Nokia c6 kopen.
Ik weet dat het een late reactie is maar die moet je echt kopen is een geweldig ding heb hem zelf ook
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Mijn mobieltjuuuuh!!!

JEEE!! wat fijn voor jou en je mobieltje!!! :D
mijn iphone begint gaaar te doen.. de app's starten op en gaan daarna gelijk weer weg..
&nowihatethatthing

-safari werukt wel goet..
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Steven schreef:
Marii schreef:
Steven schreef:ik wil een Samsung galaxy S II
Ik ben sins gister trotse eigenaar van de Samsung Galaxy S II :P
hahahaha :P

Ik weet niet meer welke mobiel ik nu wil XD (heb nog steeds samsung star :()
hahaha hij is super chill!! alleen internet op wifi doet bij mij af en toe niet om gek van te worden. en je moet ontzettend uitvogelen hoe alles moet :P
Simmielove

Ik wil graag een Iphone, maar zolang mijn Samsung het nog doet, hoef ik geen nieuwe :D (Heb nog steeds de Samsung Star in 't wit ;o)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie